• Orustbrud

    Stenungsund 2006 Del 3

    Igen??? Oj vad tiden går fort... Bra att någon håller koll.

  • Orustbrud

    Fika lördag 11/3 S-sund (kl.11.00??)

    insideharmony
    orustbrud

  • Orustbrud

    Sept.brud-06
    Ja, det tycker jag att du kan skriva. Själva har vi gjort små instick vi funderar på att lägga i inbjudan där det står: "Det har sagts många gånger, vi vet, men vi menar det verkligen; det är en gåva nog om ni vill vara med på våran dag. Om någon ändå vill ge oss något är våran högsta önskan att få åka på en bröllopsresa. Saker har vi redan i massor..."
    Vi vet fortfarande inte riktigt hur vi ska göra. Vet att vissa tycker att det är oförskämt att ha med önskelista i inbjudan men nu är ju detta inte riktigt en önskelista utan tvärt om. Vad tycker ni???

  • Orustbrud

    HeWi:
    Fy vad jobbigt. Det är nog som "Hemligt" skriver att du bör "stå på dig" och säga som det är. Inte kul att stå på sitt bröllop och känna att så här ville vi inte ha det.

    Ärligt, vad tycker ni om våran lilla infolapp vi tänkt sticka in i inbjudan? Kan man skriva så? Vi är själva värdar och har ingen toastmaster så det är svårt att hänvisa till någon. Sitter och pysslar med inbjudningarna nu. HJÄLP!

  • Orustbrud

    Linslus: Vilken väg kommer du in till S-sund? Lättast är om du, som insideharmony skrev, parkerar på Stenungstorg. En stor gratis-parkering som det inte går att missa. När du står på parkeringen och har affärshuset framför dig bör du se Oasen längst till höger. (Lindex-huset)

  • Orustbrud

    Satsar vi fortfarande på lördag eller?? Om jag förstått det rätt så är vi tre som kan. Det är ju alltid en början.

    lullan2: Jag vet tyvärr inget om stället. Ville bara skriva en rad så att du inte känner dig bortglömd. Lycka till!

  • Orustbrud

    Insideharmony: Hur var det nu, hade du något på e.m imorrn som du skulle göra? Jag hann inte med allt jag tänkt idag utan har lite fler punkter på att göra listan imorrn. Är osäker på att jag hinner till 11.00

  • Orustbrud

    Jag får inte ihop morgondagen. 25-års firandet jag ska på börjar tidigare än jag trodde så tiden mellan det och mina andra planer blir knapp. Sjutton också.
    Men vi ger väl inte upp för det. Det kommer ju en lördag nästa vecka också. Eller???

  • Orustbrud

    Tänk på att lacket inte får vara för hårt, då krossas det oftast i posthanteringen. Har tyvärr inte namn på något bra lack just nu.

  • Orustbrud

    Ja, hur blir det med fika imorrn? Var det några som kunde. Fick precis reda på att jag INTE jobbar imorrn.

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3