Rugbytjej: Jag ska ärligt säga att för mig blir det väldigt enformigt, för jag har så otroligt dålig fantasi.
Men till frukost äter jag fil med egen musli, gjord på havregryn, rågflingor, linfrö och solrosfrön. I det har jag ett halv äppke för att det ska bli lite sött. Dessutom äter jag två ägg.
Till lunch och middag äter jag oftast lax, tonfisk, skinka eller fetaost, om jag äter hemma. Till det äter jag sallad, försöker få i mig mycket morötter, broccoli, sånt som är lite mer substans i ön vanlig sallad och tomat. Jag har dessutom alltid i ngn form av bajväxt, bönor eler kikärter, för att det är billig protein. För att det sen ska bli lite saftigare har jag keso, som ju finns i lite olika smaker.
Varje dag äter jag ett mellanmål. Oftast ca 10 sötmandlar. Ibland en frukt till.
På kvällen kommer sen höjdpunkten! Då tar jag en Rågkuse, såna som Fazer säljer, med kaviar och ost och värmer i micron. Till det en apelsin. Så gott.
Men jag är redan ganska trött på salalder med bönor och keso, men just nu är det vad jag har råd med. När bröllopet är över och jag inte behöver spara pengar till det ska jag köpa mer kött och kyckling och sånt.