Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1330645.html
Nu är den gamla tråden stängd, men häng med i den nya vettja!
Fler stora vackra brudar?
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1330645.html
Nu är den gamla tråden stängd, men häng med i den nya vettja!
Fler stora vackra brudar?
Eriks blivande fru:
Det finns många märken som har lite större storlkar som gör att man känner sig vackrare.
Vad tråkigt att du stött på expiditer som inte verkar acceptera din vikt. Har som tur var inte haft det problemet. Men jag försöker ändå gå ner lite i vikt då jag vill bli av med ett antla graviditetskg. Ha nu gått ner 9 kg hoppas på lite till innan augusti. Mest för hälsan och orkens skull då jag vet att jag kände mig vacker i min klänning som jag ser ut redan nu. Men det skadar ju inta att behöva sy in den lite.
Pust ett långt inlägg
Hej!
Snälla, kan inte jag också få veta mer om south beach dieten?
tina.ljungberg@swipnet.se
Tilja
du har mail
guldlock.. vilken tur att allt löste sig
tack snälla för att du tar dig tid att berätta om denna diet!
Vad det är tråkigt med expediter som har åsikter om ens utseende! Själv brukar jag få mycket gnäll för att jag är så långbent - men vad ska jag göra åt det? Kapa av dem? Jag är byggd såhär - jag är kurvigare än en alpväg och jag är lång - och jag är supersnygg! Det säger i alla fall min sambo - och det är ju bara hans (och min) åsikt som räknas...
Så om han säger att jag är vackrast i världen, och jag tycker att jag duger (på en bra dag) - så måste jag väl i genomsnitt vara heeelt okej? ;)
meili Det bästa du kan göra är ju att låta en klänning du vill ha bli uppsydd efter just dina specifika mått. Jag fick min balklänning bli uppsydd så av en tjej som även säljer brudklänningar på Tradera (jag är både långbent, storbystad och storaxlad) och hon fick den att sitta helt perfekt. Är man osäker (vilket jag var) på att handla online var det helt okej att betala halva summan innan köpet, och halva när man fått klänningen. Jag blev jättenöjd med min. Sök efter henne, hon kallar sig Brudecouture (har även smycken och sådant).
Marlean - tack så mycket för tipset! Jag ska kika på en gång! :)
Här är en länk till det hon har uppe just nu, det mesta går att få i plussize vad jag fattar för:
www.tradera.com/category/auctionlist.aspx&filtertype=0&sortby=6
Jag hittade henne - mycket fint! Jag är dock inne på en klänning som inte är så "bröllopsklänningig", liksom, och det hade hon inte så många, så jag kikar vidare - men tipset uppskattas enormt!! :)