• Lindha

Sven Blomma i Surte

Var på Sven Blomma i Surte i helgen och frågade lite om pris osv på blommorna till bröllopet. Blev chockad över hur dom kan vara så billiga. Någon som har beställt sin brudbukett från dom? Var ni nöjda/missnöjda? Har ni bilder man kan få se?

• Svar på tråden Sven Blomma i Surte
  • Strumpan.

osse :
    Japp, hon tar inget betalt för bindningen bara blommorna.Fast hon var väldigt noga med att allt skulle bli precis som jag ville så jag ska komma och titta på blommorna samma vecka så att allt stämmer i färgväg och så. Låter ju bra!

• osse

Håller med, låter kanon!
    Jag har hört ryktas om att det är samma ägare till Monikas i Agnesberg, stämmer det?

• Flisans mamma

Eftersom det var jag från början som rekommenderade Sven Blomma känner jag lite ansvar...

Monikas handelsträdgård och Nisses blommor på Hisingen är samma ägare. Många hade rekommenderat dem här så jag åkte dit först.

Så visade det sig att de hade stängt när jag skulle gifta mig.

Då rekommenderade de sina "kompisar" Sven och hans fru Kerstin i Surte.

Så det var så Sven Blomma hamnade här på BT!

Men jag har fortfarande problem med att skicka mina bilder

Lycka till alla lyckliga blivande brudar!

• osse

Flisans mamma
    Tack för att du redde ut begreppen :) Då hade jag nog snurrat till det lite...

• svessan

loppalina:

den var supertjusig. såg riktigt proffsig ut, skönt att veta att dem är lite "esteter". Den var mycket snyggare än den från bernzonz

• Strumpan.

Ja, det var jättesnygg, nu kan jag känna mig trygg när jag vet att dom gör såå himla snygga buketter...Hihi

• loppalina

Tack!

Ja jag var verkligen jättenöjd med buketten ;) Allra helst att Kerstin fixade stenar i stället för pärlor ,precis som jag bad henne om. Hon hade letat igenom hela sitt lager!!! :o Många lyckliga kramar från mig ;)

• loppalina

Linslus : Du har mail :D

• Linslus

Loppalina: Åhhh den var jättefin!
    Tusen tack för besväret

Har jag fattat det rätt att du hittade en bukett på en internetsida & sen bad Sven Blomma göra en likadan? Var de tillmötesgående & positiva att ha att göra med?

• loppalina

Japp ! Jag skrev ut en bild från internet. Kerstin tyckte själv den var jättefin. Jag förklarade att jag hade stenar på min klänning o ville ha det istället för pärlor o det var absolut inga problem :)

Hon var även noga med att tala om att det är jättesvårt att få en exakt likadan bukett, men jag tyckte ju min var finare än bilden så mig gjorde det inget ;)

Svar på tråden Sven Blomma i Surte