• Lindha

Sven Blomma i Surte

Var på Sven Blomma i Surte i helgen och frågade lite om pris osv på blommorna till bröllopet. Blev chockad över hur dom kan vara så billiga. Någon som har beställt sin brudbukett från dom? Var ni nöjda/missnöjda? Har ni bilder man kan få se?

• Svar på tråden Sven Blomma i Surte
  • wedding2006

Tack för bilderna!

Jättefin bukett o ni var också jättefina....

Av ren nyfikenhet, såvida du inte tar illa upp? Hur mkt fick ni ge för buketten därifrån???*funderar själv på att beställa buketten o blomsterarrangemangen därifrån*

• loppalina

Halloj!

Tack för komplimangerna! :)Jag betalade 650 kr för min bukett + 3 st corsage. Så jag vill poängtera att det både är prisvärt och bra service!!!

• wedding2006

Tack loppalina för svaret!

Hm...de blir nog att ta sig ut till dem, och beställa lite blommor*ler glatt*

Visst var de så att de hade stängt i juli, men öppet i juni? Tror ni de har öppet under midsommarafton?

Är det svårt att ta sig ut till dem el. hitta dit, om man inte är bilburen???

Tänkte om jag skulle försöka ta mig ut dit o strosa runt lite...*skrattar*

• Lindha

Till Surte tar du dig med buss 403.Tar ca 20 min från Göteborg.Sven Blomma ligger ungefär vid Konsum.Surte är en liten håla så jag vet inte om det är så kul att bara strosa runt där. ;)

• ceciliaj

hehe jag bor i surte.. inte så mycket att se faktiskt. men det finns glasbruksmuseum!

• Strumpan.

Efterssom jag läst sååå mycket bra om sven blomma i surte så åkte jag dit idag och beställde min brudbukett, en tärnbukett samt 2 näbbbuketter. Guud, vilken bra service det är där. Och hon sa att det skulle kosta ca 600 kronor för allt. Det är ju riktigt billigt.
    Ville bara säga det. Hej då.

• svessan

jag ska nog också beställa mina blommor där. har inte sett något därifrån än så ni med bilder får hemskt gärna maila mig... slänger ut min mail i fall loppalina eller Flisans mamma får lust. svessan80@hotmail.com

Surte ligger på vägen till vår stuga så jag funderar på att slinka in någon gång när vi ska dit, men jag undrar lite när det kan vara bra att beställa. Vi gifter oss 11.e augusti, när kan det vara bra att beställa då? Man kanske ska "boka in" dagen och senare beställa själva buketten?

Strumpan: det var ett väldigt bra pris du fick. Vad har du för blommor i dina buketter?

• Strumpan.

Jag ska ha 25 olika rosa rosori min bukett, men det skulle vara en speciell ros tydligen.

Skicka gärna bilder till mig också:
    se77@home.se

• loppalina

svessan & Strumpan !

Ni har mail :)

• osse

Strumpan

Har du 25 rosor i din bukett och du får det + allt annat för 600? Kanon! :D

Svar på tråden Sven Blomma i Surte