• Lindha

Sven Blomma i Surte

Var på Sven Blomma i Surte i helgen och frågade lite om pris osv på blommorna till bröllopet. Blev chockad över hur dom kan vara så billiga. Någon som har beställt sin brudbukett från dom? Var ni nöjda/missnöjda? Har ni bilder man kan få se?

• Svar på tråden Sven Blomma i Surte
  • Flisans mamma

Hej! Nu har jag skickat bild på min bukett till er som önskat. Sitter på jobbet så jag har inte alla bilder här men senare ska jag skicka på bordsdekorationerna också för de var jättefina tycker jag. I alla fall till det priset!!!!

• Lindha

Flisans mamma jag har inte fått nån bild...

• Olivia-06

Flisans mamma
    Inte jag heller! aoliv@hotmail.com

Ringde Sven igår och han hade stängt 29 juli så då måste jag leta vidare, synd!

• Augustibrud-06

Flisans mamma

Du vill inte maila mig också, vi är också inne på att boka alla blommor från dem. Så gärna bilder på både bordsdekorationer och brudbukett!
    emist1969@hotmail.com

• sept.brud-06

Flisans mamma
    Det låter som Sven har bra blommor. Skulle du kunna tänka dig att maila mig också, så är du supergullig
    maria_hagg@hotmail.com

• loppalina

JAg kan maila bilder ikväll om ni vill se fler :)

• loppalina

Augustibrud-06,sept.brud-06 och wedding2006! Nu har jag mailat er!

• Flisans mamma

Jag har försökt att maila mina bilder men misslyckas hela tiden. Hemskt ledsen!!! Vet inte vad jag gör för fel, men någon "hacker" är jag ju inte... Förlåt allihopa som fått mail utan bilder!! Något tips om vad jag gör för fel??

Svar på tråden Sven Blomma i Surte