• stina27

Las Vegas

Någon som har gift sig i Vegas??

Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.

• Svar på tråden Las Vegas
  • Too Be  gift nu

Willow
    Är det bara själva bröllopspaketet med Arenaevent som priserna gäller ?
    Eller ingår flyg och hotell till och från Vegas också ?

Vi kommer själva att gifta oss i Valley of Fire och anlitar ett kapell i Vegas som fixar allt åt mig därifrån.
    Sedan har vi bokat flygresa och hotell separat.

• Willow

Ja det är bara själva bröllopspaketet priset gäller för. Tänkte att det måste ju finnas ett billigare alternativ där borta som också har likadana grejer att erbjuda.

Ni kan ju berätta hur det var när ni gift er Undrar om man kan köpa bröllopsklänning där, som man kan få snabbt? Borde man ju kunna.

• stina27

TooBe,
    Snart är det vår tur att åka till Vegas!

Vi åker från Sverige om 30 dagar!!

Det närmar sig.
    Det börjar bli pirrigt nu... Jag läser allt jag kan om LV. Vi hyrde Ocean´s eleven igår bara för att få se lite av Sin City.
    /Stina

• stina27

Alla:
    Gifter ni er i hemlighet eller vet era nära om att ni ska till Vegas för att gifta er?

I vårt fall vet alla att vi ska till USA, men INGEN vet att vi ska till Vegas ;)

• vittguld

Stina27, samma här....alla vet att vi ska till USA men, tyvärr har jag varit tvungen att prata med några av mina kompisar, kunde helt enkelt inte hålla mig ;) Hur som, familjerna våra vet inget! Vet inte än hur vi ska berätta det, om vi ska skicka ett mail, försöka få våran vigsel sänd via nätet eller bara ha en överraskningsfest i midsommar....vi gifter oss 6/6, kommer hem 11/6. Hur ska ni berätta??

• Willow

Hur ska ni gifta er? Känns som om man säger att man ska åka till USA så kommer folk fråga var. Vad säger ni då?

• vittguld

Vi ska till San Fransisco och hälsa på en komis, men vi ska även bila till LA, sen ta Las Vegas, ingen som har sagt något om att de misstänker något.

Har inte bestämt hur vi ska gifta oss än, kanske tar det då vi är på plats! Ska börja kolla framöver.

• Too Be  gift nu

stina27
    Ja, snart är det vår tur !
    Vi kanske går om varandra på flygplatsen utan att veta om det:)

Alla vet att vi ska iväg och gifta oss och vi har skickat iväg inbjudningar till festen vi ska ha i juni och gjort en liten hemsida så det är inte hemligt alls:)

• stina27

Hej!
    Vi har inte bestämt hur vi ska säga det. Det roligaste förslaget är att vi säger att vi ska fira min födelsedag när vi kommer hem och att vi på festen visar våra kort från resan och när korten från vigseln kommer upp säger vi bara: ja, och här gifte vi oss. Men jag vet inte om jag kan hålla mig. Förmodligen kommer vi att berätta direkt när vi kommer hem.

Vi kommer i vilket fall inte berätta ngt innan vi kommer hem, då vi inte vill ha ngn stor fest direkt när vi kommer hem, vilket är en stor risk annars. vi kommer nog vara väldigt trötta efter resan, då vår dotter är med.

Längtar så mycket!!
    Stina

• Glam

Hallå :D
    Vi skulle ju ha gift oss på Luxor men jag ångrade mig, ville ha det i en sån där riktig chapel :) de var verkligen sååå mysigt tjejer :)
    Lycka till :D

Svar på tråden Las Vegas