• stina27

Las Vegas

Någon som har gift sig i Vegas??

Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.

• Svar på tråden Las Vegas
  • Too Be  gift nu

Då puffar jag också med en liten lista över oss Las Vegas-brudar:

Glam - 19 mars
    Stina27 - 4maj
    TooBe - 8 maj
    Vittguld - 6 juni
    djezzie - 16 augusti

Hoppas jag fick allas datum rätt !

Glam
    Hur går det för dig - det är snart dax nu !!

• vittguld

Vad tror ni om circus circus?

Var ska alla bo nu igen?!

Tar också gärna emot tips på varuhus i San Fransisco, kanske de har hemsidor?!

Hörde om en guide till Californien med Expressen i lördags, ska få den av en kollega!

Åh, längtar nu så mycket, i helgen ska vi köpa ringar!

Lycka till Glam!!

• Too Be  gift nu

vittguld

Vi ska bo på Treasure Island - har betalat för första natten när vi bokade tidigt.

Har tyvätt inga tips om SF då vi inte har varit i USA tidigare.

Visst är det kul när det händer lite med ringarna och så !
    Vår guldsmed ringde idag och sa att han hade ringarna klara och dom kommer att skickas i veckan - är jätteförväntansfull nu !!

• Ellte

vittguld: Jag bodde på circuscircus nu i februari när jag var i Vegas och jag trivdes kanonbra :) Det ligger skönt i änden på "strippen" men ändå inte utanför liksom... God frukostbuffé också ;)

• mannan

Runt Union square ligger de flesta affärer. Macys har mycket klänningar, de har en hemsida (tror det är macys.com). En av mina favoriter är BCBG Max Azria, som ligger i ett hörn av union square (märket säljs ävenpå Macys, Nordströms mfl, deras hemsida www.bcbg.com/spring2006/index.php

Lycka till!

• stina27

snart får vi förhoppningsvis hör hur det går för glam. de gifter sig ju på söndag.

Det ska bli kul att få höra hur de har haft det.

Åh, vad jag längtar nu. -vi åker ju snart oxå. Jag kan inte tänka på ngt annat just nu...

/Stina

• vittguld

Jaaa!! Vil höra allt! :)

Längtar också tills vi åker! Men har fortfarande inte kommit fram till var i Vegas vi ska gifta oss...borde jag ha panik eller?!

• Too Be  gift nu

Stina27
    Känner precis som du - det är ju snart dax !!

vittguld
    Eftersom det är Las Vegas och bröllop är den av dom stora sakerna där så behöver du nog inte ha panik:)
    Man kan nog välja bland det mesta när man är där !

Vad kul det ska bli och få höra vad Glam har varit med om !!

• Merlin

Hej
    Jag var i Las Vegas i somras och bodde då på Luxor. Ni som har bokat in er där-gratulerar! Det var riktigt nice! Vi hade en liten minisvit för skojs skull och den var otroligt fin. Vi sprang ut och in på mängder av hotell i Las Vegas, men det var nog bara Luxor och Venetian som verkligen höll temat rakt igenom och gjorde det riktigt bra utan att se för plastigt ut. Tyckte vi i alla fall.

Kuriosa- t o m duschmunstycket i duschen var specialdesignat med hieroglyfer!

• orkidè_bruden2007

Ni alla som ska eller har åkt till Las Vegas!!!

Vad kostar resan ungefär?
    Vad kostar/kostade erat boende och hur bodde ni?

Svar på tråden Las Vegas