• Bröllopstokiig

Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?

Hej allihopa!

Hoppas ni som var med den 2/8 hade det riktigt trevligt,kunde tyvärr inte vara med pga att min svåger fyllde år.

Därför skulle det vara kul att samla Gbg-brudar någon gång i höst för en ny träff!

Ankan föreslog i en annan tråd om ett lämpligt datum lördagen den 5/10,vilket för mig låter bra.

Är inte så duktig på att "dra igång "
    ,så jag är jättetacksam för förslag på tid plats och även andra datum,men på något mysigt kafé eller pub/restaurang vore mysigt på höstkanten!

vore jättekul att träffa "gamla" som nya BT-kompisar!

• Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?
  • Bröllopstokiig

Anna, jag tycker att du är mycket duktig på att "dra igång".
    Jag hänger på den 5/10.
    Fast jag vet inte något kafé... Någon annan?

• Bröllopstokiig

Tack,Ankan det värmde #ler#

Då säger vi väl lördagen den 5/10,Evas Paley`där vi hade brudträff i april är ju ett väldigt mysigt fik,
    annars finns det en hel del mysig kafeér vid Vasaplatsen med omnejd.
    Någon annan som har fler förslag?

• Bröllopstokiig

Är lite nyfiken eftersom jag bor i gbg området. Känner ni varann eller får alla vara med? Vad brukar ni göra på dessa träffar?

• Bröllopstokiig

Hejsan!
    Jag kunde inte heller komma på brudträffen eftersom jag har legat hemma och varit sjuk.
    Det skulle vara mycket kul att komma nästa gång, men så långt i framtiden vet jag inte vad jag gör. Vi skall eventuellt lägga om schemana på jobbet.
    Anna, det skulle vara så kul att höra hur ditt bröllop var och se bilder. Jag har inte sett din bild i tidningen.
    Evas paley låter väl bra tycker jag med.
    Till MissBehaving: Vi känner inte alls varandra från början, kanske någon gör det inte vet jag. Men det är bara att hänga på. En del har varit på flera träffar, jag har bara varit med på en. Vad vi gör, pratar om allt som har med bröllop att göra. Är du gift eller skall du gifta dig?

• Bröllopstokiig

Jag glömmer alltid att ändra ikon, himla fåningt

• Bröllopstokiig

Charlotte,hoppas de lägger era scheman så bra att du kan vara med!
    Det vore jättekul att höra om er,dag samt kanske se kort.
    Till miss Behaving: du är hjärtligt välkommen!

• Bröllopstokiig

Får man va' me' även om man inte ska gifta sig förrän i maj 2004?

• Bröllopstokiig

Självklart Humlan! Jag får ju vara med (hoppas jag) som då kommer att vara fru sedan lääänge ;)

• Bröllopstokiig

Missade träffen pga av glömska *skääms* men kommer gärna nästa gång!!!!
    /Sabina

• Bröllopstokiig

Tack Ellte!
    Jag kommer i alla fall att ha en ring på fingret då, för vi beställde förlovningsringarna idag...

*Ler fånigt och lyckligt*

Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?