Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Det GICK bra.... nu har jag inte mätt eller vägt mig på nån vecka, och min träning går åt skogen då jag fått dåligt schema som inte passar gymmet...
VAD SKÖNT DET SKA BLI ATT KUNNA TRÄNA HEMMA!!!! Tror det kommer bli enorm skillnad!! Då kan jag tom träna på kvällen!!
Hoppas den är bra bara!!!
DAgen motion blev 45 min promenad till jobbet.
Inatt regnade här... underkylt regn... har aldrig i mitt liv varit med om värre halka.. Vi åkte bil hem från min M2bs farföräldrar och det är en 70 väg. vi körde 20km/tim och fick inte stopp på bilen när han bromsade. Vi fick lov att åka upp mot dikeskanterna så snön kunde stoppa bilen när vi fick möte.. folk stod still med sina cyklar och kom ingenstanns.. helt otroligt!!!
SS det lät läskigt med halkan sådant är aldrig kul! Men kul med träningen nu att träna inför favvo programmet kanske;)
ja.. förhoppningsvis så går det nåt sånt där program typ Biggest looser och du är vad du äter så man blir extra sporrad om det behövs...
Undrar bara när den kommer..
hihi ja det är alltid roligt att titta på andra "tjockisar";) Så känner man sig inte så ensam. Men till sommaren ska vi alla vara i toppform eller hur:D
jamen visst är det kul!!!!! man blir ju så sporrad n är man ser att det funkar för andra!!!!
I sommar ska vi känna att ta på sig bikinis inte ska vara nåt problem!!!!!
INTE tro att så fort nån tittar på en så spökar tankarna "han/hon kollar på mig för jag ser ut som en elefant" bompadompa, bompadompa..
Jag ska väga mig för första gången imorgon sedan jag började i VV förra veckan. HOPPAS. Har ingen aning om hur det har gått, men hoppas på några hekton i alla fall. Håll tummarna!
Nix... i sommar ska folk kolla på oss för att vi har ett sådant självförtroende så att vi lyser, och alla överflödiga kilon ska lysa med sin frånvaro!
Ha haaaaaaa..... nöjd!!!!
(nu gäller det att vi kommer dit också!!!!!)
Right behind you girls!!
Jag syr upp klänning hos en sömmerska, och nu tror jag att jag måste gå dit för en omprövning... Hon gör oxå så att hon syr upp i ett annat material först å sen i det "riktiga" tyget och hon skulle börja i mitten på februari med "den riktiga". Kanske man skulle gå dit "en sista gång" innan hon börjar klippa i mitt siden
Jag ska dessutom ha en sån torselette på mig (redan inköpt, men det är snören i den så det ska nog gå bra - man har ju dom "små" bekymren där fram som behöver sin storlek ) och det var inte den sista som jag köpte kan jag säga! Rackarns att man inte tänkt på det tidigare
Jag ska gifta mig den 29 Juli för övrigt. Ni andra, vilka datum har ni? Ska vi göra ett sånt där "schema" som jag såg i en annan tråd? Om jag börjar skriva så fyller ni i - okej? För visst kan vi prata sånt i den här tråden oxå?
29 Juli - Jessie76, Luleå
Återkommer imorgon efter andra veckans invägning... *nervöööööös*
Jag ska oxå sy upp klänning fast i Kina...
Går och väntar på att bli lite smalare så jag kan skicka min mått och de kan börja med klänningen.
Det ska bli så spännande av få prova sen!!!
Vet inte hur schemat funkar... Men...
10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)