• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • MimmiMus

5,1 KG!!!!!!!!

Helt fantastiskt juh!

Jag bryr mig inte ett smack om det ät vatten eller fett - bara jag går ner i vikt och blir smal. 5,1 kg kommer alltid vara 5,1 kilo!

Toppen, tjejen!

Jag vill så gärna väga mig! Tisdag - då kommer min rapport! Men då är jag faktiskt inne på dag 9

Snart är dag 7 avklarad och men har fixat första veckan - Woooohoooo.... Jiiippppiiieeee

P&K

• *Vårblomma*

GO MIMMI MUS!!!

Snart är det vägdags för dig och det innebär belöning med minus på vågen!! Utan tvekan!!
    Heja heja...

• *Vårblomma*

Ok första kycklinglårfilén smakade riktigt gott, men lite dåligt samvete har jag ändå...

Men det är inget för er än damer, ni kör på stenhårt med renkur och är beundransvärda!!

Jippi för att våren är här!!!

• september bride

*Vårblomma* -5,1kg SÅÅÅ JÄTTE BRA ÄR DE JU....

Jag kommer att åka till KOS (grekland) den 8:de juni i 2 veckor så jag kommer att köra ren kur tills dess...hoppas på ca 5kg till innan man ska ta på sig bikinickin"...Är inne på min 61:a dag idag och allt är lugnt....

Jag tänkte på det som MimmiMus sa om att LAGA MAT,,,jag bara älskar att göra det nu mer än någonsin...Om min m2b hade kunnat äta 10 mål om dagen så hade jag gärna lagat all mat åt han,,,men det får räcka med 1 middag om dagen...ler....
    Jag tycker man blir mätt bara av att stå vid spisen och känna alla dofter...mmmm.... Älskar att bre smörgåsar med goda pålägg som jag skulle vilja ha på till min m2b och lägga upp maten på tallriken mm .....låter helt knäppt men jag har nog blivit lite tokig kan jag tro
    Men Men....hoppas det går bra för er alla!!!!

• *Vårblomma*

Terapi i sin rätta bemärkelse...
    Härligt att ni kan finna en kanal via tillredning av mat, för att bli av med suget.
    Kanske är kontakten med mat hjälpande i den mening att ni gör ett aktivt val att laga mat, men att ni inte äter den.
    Jag har det problemet att om jag inte får något, så blir just det helt oemotståndligt.

Se men inte röra...

Ja inte vet jag vad jag svammlar om nu - det enda jag ville få fram var att det är bra att det fungerra för er!

• *Vårblomma*

Har ju en trevlig morot att kämpa för!
    När jag väger 80 kg så har sambon sagt att han ska fria till mig!
    Mmmm... Mysigt!

Så det är bara att streta på!

• kareena

malinpalin hur har det gått för dig
    idag?

diamondgirl
    författaren till boken Meningen med livet är Bradley Trevor Greive. Den finns att köpa på adlibris för under 100kr.
    Boken har hjälp mig jätte mycket, så jag rekomenderar verkligen dig att köpa den.

• bröllops häxan

snälla söta tjejer. Det gååååår inge braaaaaaaaa. Behöver pepping. Ahhhhhhhhhh

Börgade i januari och har kört i perioder. Har tappat precis 10kg men har 15 kvar. Men motevationen är borta. Tyckte att det gick så "lätt" så jag har fått lite hybris tror jag. "ähh det är lugnt...fyra månader kvar...bla..bla..det gick så bra sist...inga problen att tappa resten" HA!

Men nu. Ska träffa min sömmerska nästa helg för första gången och jag vet att bla.mitt midjamått kommer minska med ca 10 cm. Uch vad jag gnäller, men vart, om inte här bland alla jätte duktiga trevliga brudar i denna tråd, kan jag få tillbaka motivationen.*L*

hjälp..

• okt2006

Mimmimus: här kommer bara en kommentar från en som följer er viktminskning men som själv inte går på kuren... Visst är det väl så att det där med p-staven och den oregelbundsna mensen kommer att stabiliseras? Jag vet flera som har p-stav och är jättenöjda med det. Din kropp behöver nog bara vänja sig!

• okt2006

En sak till... jag har diabetes och mäter därför också ketoner i urinen (som Mimmimus berättat om med s.k. Ketosticks). Om jag har ketoner i urinen är det jättedåligt! Det är ett tecken på att jag har för lite insulin i kroppen och kroppen börjar brytas ned. Helt ärligt - ringer jag till min diabetessköterska och säger att jag har ketoner så blir jag inlagd!! Är ni säkra på att vad ni håller på med verkligen är hälsosamt?

/orolig för er...

Svar på tråden CAMBRIDGE!