• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • MimmiMus

Picolina

Va gulligt av dig! Blir så glad om mina ord kan hjälpa någon.

kareena

Va duktig du är!!! Om det har varit jobigt igår och idag så ska du veta att f r o m måndag, d v s din 4 dag kommer allt bara att bli bättre och bättre. Din kropp vänjer sig jättesnart! Jag coh alla andra tror på dig och som du skriver - du är inte ensam! Vi finns här!

Mastermind

Ketosticks hette det förrut. Nu heter det Keto-Diabur-Test 5000.

Här är länken:
    www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp&ProductSKU=101054&prodinfotype=&showBuy=false&action=showProdInfo

Det är jätteroligt att hela tiden testa och se hur hög förbränningen är. Känns supermotiverande.

P&K alla!

• MimmiMus

FYI

Varunr. Produkt Förp. Jfr.pris à-pris

262493 Keto-Diabur-Test 5000 testremsor
    (Roche Diagnostics) 50 st 2.26 kr/st 113,00 kr

Produktinformation »

• Mastermind

MimmiMus - Tusen tack! :D

• ia´s

Hejsan MimmiMus och tack för dina varma ord!!!
    Jodå, du har så rätt så ang min viktnedgång.
    Jag brukar "kika" in här å kolla Er lite, bara för att se hur OTROLIGT duktiga Ni ALLA är!!!!

Ett tips till Er alla är:
    Sätt inga kg gränser..som tex.."..jag måste gå ner 30 kg innan den å den datumen"
    Istället tänk så här...
    "..jag ska gå ner 1 strl och därefter 1 strl till osv..."
    Sätt ingen slutdatum...utan ta strl för strl istället!!!!
    Då är allt enklare!!!

(å tro mig...för varje strl Ni minskar...ju mer "taggade" blir Ni för att ta en strl till)

• diamondgirl

Kaarena!!!! Du skriver att du läst en bra bok "meningen med livet", men vem är författaren?? Jag har letat på altavista och hittar mycket på "meningen med livet", men det är en djungel.

Det hade varit toppen om du kude skriva ut författaren!!!!

:)

Tusen tack!

Och till er CB:are, vad duktiga ni är!!!!!

• Pannkakstårta

Hej
    Jag har blivit så inspirerad av er!
    Körde CB i höstas i 12 veckor. Gick ner 21 kg. Nu har jag gått upp ca 10 kg och känner att jag måste bryta detta. Tänker köra igång imorgon igen. Det bär lite emot, men jag känner att jag verkligen behöver det.

• Mastermind

Pannkakstårta - Kan inte du byta nick? ;) Fick ett snabbt hugg av sug av att läsa det, och det är första gången på 6 dagar som jag känner ens ett uns sug. ;)

• *Vårblomma*

Hej Tjejer!!

Efter 1 vecka på renkur har jag nu gått ned 5,1 kg. Som en erfaren kurare vcet jag att det mesta endast är vatten. Men även det ska bort anser jag! Så lite glad är jag nog...

I dag går jag över till att kombinera 2 påsar med rent protein. Har kört detta tidigare och nått väldigt fina resultat. Något som påskmaten och allt godis satte stopp för..
    Så jag är glad över att vara i gång igen!

Vill man inte gå tillbaka i början av tråden för att finna info om mig så kan jag meddela att jag är 170 cm lång och startade för en vecka sedan på 97,1 och vägde in mig på 91,9 kg i dag!

Mitt första mål är 87,9 kg som var min bästa notering denna viktresa för ca 4 månader sedan. Slarv, lathet och månadsvisa avsteg från dieten ledde till att jag kröp upp till 97,1 kg...

Men jag är ändå stolt över min totala viktminskning från ca 108 kg! Så det är kul att vara på rätt väg igen!

Slutmål är ca 67 kg. Dit hoppas jag nå innan sommaren är slut. Jag har goda förhoppningar och vet att Ck är ett mycket bra redskap för mig att lyckas!

Så tack för en inspirerande tråd, ni är enormt enormt duktiga!!
    Var enda en av er!!

Hörs igen!!
    Kram

• MimmiMus

Hej, tjejer!

Pannkakstårta - välkommen! Kul att så många hittar hit. Vi hjälper dig igenom detta! Inga problem. Det här kommer du garanterat att fixa. 10 kg innan den 31 maj. Fÿ såå skönt det ska bli.

Jag har en något bättre dag än igår och i förrgår. Men jag är så arg att jag fick mens redan första veckan.

Jag kom på en annan anledning till varför jag gått upp 7-8 kg sedan november. Jag satte nämligen in en p-stav i armen och precis som med p-piller går man naturligtvis upp lite grann i vikt. Men jag ska inte skylla alla 7-8 kilo på det. som sagt. Det faktum att jag slutade träna gjorde garanterat sitt.

Samtidigt som det är väldigt skönt att ha p-stav så är det samtidigt ganska så jobbigt för men vet aldrig när mensen kommer. Jag hade det för 2 veckor sedan och nu så kommer det igen. Innan dess hade det visserligen gått 7 veckor utan mens. Men jag hoppas verkligen att detta inte är någon lång 2 veckors körare som det kan vara ibland. Ibland har jag det bara 2 dagar ibland 2 veckor. Usch - inge kul alls!

Men jag har varit ute på stan idag sen så försökte jag lära min lilla bengalkisse att gå i koppel. Hon var inte så glad för selet men det gick ändå över förväntan Fast folk stirrade konstigt på mig. Inte helt vanligt att man ser någon promenera med en katt.

Nu måste jag höra med er. Tycker ni, liksom jag att det är lite terapi att laga mat även om man varken får äta den eller smaka på den när man lagar maten? Jag tycker det är oerhört stimulerande att i all afll få hålla på med mat. Lagar jättemycket åt min m2b nu när jag går på ck. Men det var samma sak när jag slutade röka. Jag följde med mina kompsar som rökte och tittade på. Det räckte liksom med att man luktade så var jag inte lika röksugen längre.

Nåja - ha det gott, tjejer och kämpa på!

Ni är toppen!

P&K

Svar på tråden CAMBRIDGE!