• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • Mastermind

Dag 2 för mig. :) Har dock en fråga: Jag är en kvällsmänniska och kommer ofta i säng väldigt sent och går upp väldigt ojämnt på morgonen, så det är inte alltid jag orkar gå upp innan nio (anledningen till varför jag kan unna mig sådan "lyx" är för att jag pluggar distans). Jag frågade min konsultent om det är ok om jag tar min morgondryck efter kl 9 ibland, och samtidigt skjuter på dom andra dryckerna lika lång tid framåt, men hon sa att det inte gick bra, och att det är bättre att jag går upp, tar min morgondryck, och sen går ocg lägger mig igen, för annars tror kroppen att jag svälter den. Men det låter ju inte riktigt rätt? Sålänge jag tar drycken direkt när jag gått upp, oavsett klockslag, så ska väl inte kroppen tro att jag svälter den?

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte min konsultent är så smart, utan mer har läst på och upprepar det hon läst (hon säger t.ex "keton" istället för "ketos"), så det är därför jag vill ha ett andra utlåtande. Och vilka är det bättre att fråga än ett gäng tjejer som redan går på kuren och ser resultat? :)

Så; kan jag ta min morgondryck när jag går upp, även om det kan bli så sent som 10-11? Sålänge jag förskjuter dom andra "måltiderna" lika långt fram (dvs 1-2 h)?