• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

MalinPalin
    är du kvar.....

• MalinPalin

Ja, här är jag och deppar!!!!

• september bride

MalinPalin
    dricker du mycket vatten som du ska???
    det är ju alltid svårt i början men det kommer att gå över efter första veckan....jag sa max 3 veckor och nu är jag på dag 53så det funkar med mycka vilja och push från alla håll och kanter....... så ge inte upp nu.... eller hur???

• MalinPalin

Jag ska ta nya tag imorgon igen! Men det är så svårt när jag har tre barn på 11, 9 och 1 år. min blivande make kan äta allt när som helst och mina äldsta barn är pojkar och hungriga JÄMT. den lille på 1 år har ju sina mattider han också. Jag VILL ju verkligen! tack alla ni som är så snälla och peppar mig! BAMSEKRAM!! :)

• september bride

KÄMPA PÅ ...............

• angelici_81

hej

va glad jag vart...att den fanns en cambrige sida..kul

själv har jag gått tidigare på cambrige gick ner nästan 18kg.på 6 veckor..men sen vart det skit...sen des har jag sått stilla och behöver ärligt gå ner minst 20 till och jag gifter mig i augusti så jag önskar värkligen att jag går ner...men ärligt är jag inte mottiverad av att gå och vara hungrig igen..sist satt jag och grätt över tanken på matt...vet inte om jag orkar..men försöker..men motevationen är tyvärr inte den bästa..men vilken tur att ni finns här...kanske bir man peppad av er..ler

lycka till alla

• okt2006

Går själv inte på kuren men är ofta inne och läser hur det går för er. Hoppas motivationen vänder för vissa och håller i sig för andra! Ni kommer att må så bra när nått ert mål!

Styrkekramar från okt2006!!

• yezzii

det e bara att kämpa på det gäller att man har viljan och bestämd.. jag är alltid annars den som ger upp och syndar.. men det har inte hämt hitills.. alla runt om en är så stolta.. jag har hållt på i 13 dagar.. och det ska bli en månad till ungefär hade jag tänkt..

det jag e mest e orolig för e övergången till när man ska börja med kombinerad kur.. vad man ska äta..

lycka till alla!!!

• september bride

jag tänker oxå mycket på hur det ska bli när man börjar med komb.kur... men funderar på att beställa den kokbok som finns att köpa på CB hemsida... hoppas att den ska kunna ge mig lite mer kött på bena vad det gäller att börja äta rätt...
    Mycket godis & mat blir det runt omkring en nu i helgen men var starka och stå emot alla frestelser....Tänk positiva tankar,det gör jag!!!

Man blir ju så glad av det härliga vädret vi har i dag (i småland) kan bli upp till 15 grader åååå va skönt....

ska ut och ta mig en promenad nu ha en bra dag!!!!

• fairy_1983_

Då var man inne på sin femte dag med Cambridge. Gårdagen var klart den jobbigaste dagen. Hade sånt sug efter allt men stod emot även om min m2b åt gott. Är faktiskt stolt över mig själv, då jag vanligtvis har så dålig karaktär. Känner nu att jag kommer att klara detta, ska kämpa och inte ge upp. De värsta dagarna är ju förhoppningsvis nu över.

Hur går det för dig MalinPalin?

Svar på tråden CAMBRIDGE!