• ~Annelie~

Sommar 2007-brudar i Sthlm?!

Hej!!
    Brukar hänga i 2007 tråden, men startar upp en egen tråd för oss i stockholm som gifter under sommaren 2007.

Några fler som gör det?
    Själv gifter vi oss den 2 juni 2007 i Nacka :)

• Svar på tråden Sommar 2007-brudar i Sthlm?!
  • nataliaa

Jag gifter mig också 2007, jag tror nog det blir den 23 juni :)

• ~Annelie~

Ännu fler:)
    Ni nya.. har ni börjat planera något än?

• lightfish

Smula:
    Då gifter vi oss på samma dag :D
    Dock har vi inte bokat något allas än men det kommer. Ska bara titta runt lite, en del av våra alternativ visade sig vara stängda just i juli :(

Vart kommer du ifrån?
    /Lighten

• lightfish

~Annelie~
    Det känns så långt borta men jag vet att det datumet jag, och många andra, valt kommer blir fullbokat snart så man kanske får ta och börja planera...
    Men visst, klänningen tror jag redan att jag hittat. Och tja, gästlista :)

• nataliaa

Det är inte så långt kvar tjejer, det är mycket som ska planeras :) tycker det är bra att vi är ute i god tid :)

• ~Annelie~

Förmin del känns det bra att vi har kommit en bit på vägen...
    Jag har så mycket att plugga nu,då jag läser min sista termin på högskolan just nu. Förhoppningsvis blir jag klar till juni om allt går bra. Sen lär vi nog inte börja diskutera bröllopet så grundligt förren i höst någon gång.. Då är det bara lite mer än ett halvår kvar till den stora dagen :)

• Smula

Lightfish!
    Jag kommer från Vallentuna, Vi skall gifta oss på Nygårdsvärdshus i Täby, sen bär det av till Thailand. Jag har kommit ganska långt i mina planer, har sett ut ungefärlig klänning (skall köpa den i Bangkok nu i vår tänkte jag)

• lightfish

Smula:
    Vad kul att höra att du kommit så långt, tror det är en del i att behålla lugnet: att planera och fixa med saker och ting i tid och inte vänta till sista stund :)

Vad blir det för modell på klänningen?
    Jag har i stort sett bestämt mig men det är ju ett tag kvar så...
    Här kommer länken till den jag är sugen på:www.brollop.se/brollopskallan/index.htm Det är Aspera nr 4042 :)
    /Anna

• Väntande

Hejsan!

Vi planerar också att gifta oss under sommaren 2007, lutar åt augusti. Är nu på jakt efter en bra lokal...

lightfish, klänningen var verkligen jätte fin!

• lightfish

Väntande:
    Tack snälla :)Det är den som jag verkligen fastnat mest för, den som är mest jag.

Bor ni i Sthlm finns det ju några kyrkor och lokaler att väla på om man säger så :)

Svar på tråden Sommar 2007-brudar i Sthlm?!