Sommar 2007-brudar i Sthlm?!
Hej!!
Brukar hänga i 2007 tråden, men startar upp en egen tråd för oss i stockholm som gifter under sommaren 2007.
Några fler som gör det?
Själv gifter vi oss den 2 juni 2007 i Nacka :)
Hej!!
Brukar hänga i 2007 tråden, men startar upp en egen tråd för oss i stockholm som gifter under sommaren 2007.
Några fler som gör det?
Själv gifter vi oss den 2 juni 2007 i Nacka :)
Så hoppas jag att jag får vara med på ett hörn. Verkar nu som det blir sommar 07-, 070707 om jag ska vara mer bestämd.
Skönt att bara ta in alla råd och allt annat innan man planerar på allvar.
jo.. :) vi har funderat å planerat..
men vi har fortfarande tid att ändra oss.. men nu e vi rätt säkra på hur vi vill ha det.. har småspånat sen september förra året för att kunna se en butget...
Nu e vi rätt så klara över vad den hamnar på. Är uppe i 47000 nu, men mer än så blir det iaf inte :)
Vi förlovade oss i december, dvs ett och ett halvt år före bröllopet. Så har vi tänkt angående planeringen:
första halvåret: hämta in inspiration
andra halvåret: ta fram olika alternativ
tredje halvåret: fatta alla beslut och köpa allt som ska köpas.
Vi tror att vi har en budget på 60 000 för ca 70 personer. Alltså, det krävs planering för att få det att gå ihop.
Kul att fler än jag är ute i god tid ( många tycker att jag och min pojkvän är tokiga). Vi gifter oss 070707 och bokade lokal redan i somras.
jamen varför vänta när man e sker på datum.. dumt å chansa..
Vi bokade kyrka och festlokal i början av det här året.
Minns inte vilka trådar jag lagt till mig i men vi siktar på sommaren 2007 preliminärt. Har inte bokat något men har en ungefärlig budget på 50K och ca 30 gäster.
jocelyn ..
välkommen hit :)
Tack! :)
Tror att det blir vårt år också..2007
Vet inte vilken månad däremot..
weee.. nu blir vi fler :)