ja det börjar bli pirrigt. jag har inte min klänning helt klar än. veliga jag ändrade mig i sista stund, men jag har back up med den klänning jag köpt om det inte funkar.
...
cateringfirman var jättebra. jag behöver inte göra något förrutom komma med blommor,placeringskort, festprogram och en "karta" över bordsplaceringen och hur jag vill att de ska duka och tårtan som min syster och hennes sambo gör.
de står för dukning, servering,brudskål, mat,vin, musik, städning och diskning.för det facila priset av 16000 för 44 personer. provsmakade maten och det var jättegott!!!
så vad vi har kvar är lite mer övning av låtarna min dotter och hennes kusiner ska sjunga. kläddetaljer och finslipning av cermonin.
men det ska bli kul!
men ju mer jag närmar mig datumet desto mer tar "allvaret" över. Det är en allvarlig och djup handling. har inte riktigt sett det så innan, men nu finns tid att tänka och då är det inte bara pirrigt som inför en fest utan en mer djup förväntan och.. asch jag finner inte ord.!!
men man blir lite skakad i sina grundvalar över vad man ska göra och den enorma betydelse det har. detta är ju bra, för jag är 32 år och inte gift förrut och att jag kan söka inåt och förstå djupet av den handling vi ska göra ingjuter lite hopp och tro på mig själv...jag har ändå nått nånstans.
men hjälp vad djupt det blev... men kan ju behövas ibland för att markera att äktenskap inte enbart är kul utan oxå en djup kärleksfull handling...