• Mno

Kämpa med mig?

Fram till 1:a april ska jag ha lyckats med att gå ner minst 8 kg!
    Någon som vill hänga på och kämpa med mig å peppa varandra?!?!
    Äta rätt, tipsa varandra om goda men nyttiga maträtter?
    Hur vi ska bränna fett på gymmet, hemma, på jobbet osv?!?!

Kom igen!

KRAM!

• Svar på tråden Kämpa med mig?
  • Lippi

Vad tror ni om Camebridgekuren?

Kan det vara något för mig?

Min kompis berättade precis om en arbetskamrat som gått ner 5kilo den första veckan och sedan bara fortsatt att rasa. Hon är i och för sig rent ut sagt fet. Så då måste det väl gå fortare.

NÅgon som har någon erfarenhet av Camebridgekuren??

• Mno

Jag har gjort CK, å jag går ibland då å då på det.. Jag har gått ner 20 kg... å jag har hållt vikten sen dess å gått ner även efter...
    Jag tyckte att det var bra!

• Lippi

Låter kanon.

Hur såg du ut när du började med det? Vikt och längd?

• Mno

Jag är 1.65 och vägde 85 kg...
    feösta veckan gick jag ner 6 kg. Men man går ju bara ner vatten då...
    Men sen började ju det riktigta fettförbränningen...
    Det var svårt att bara dricka.. men om man vill så går allt

• Lippi

Mno

Var köper man det?

Är det inte hemskt dyrt? Jag har bara tittat på viktklubben. Men där kostar det 440kr/vecka + 95kr i frakt.

För de pengarna får jag fin oxfilé...

• Mno

Jag köper dom i jönköping på en salong. Man har en personlig kontakt med en som ger olika tips å peppar en osv.
    Det kostar 900:- för två veckor.. men tänk på då att du INTE äter NÅGOT ANNAT! Och får BARA dricka vatten. Det är jobbigt MEN effektivt.
    Tänkte jag skulle köra på nästa vecka.. se hur länge jag orkar. Har för två veckor framåt hemma..
    Men ibland så blir man ju sååå sugen på allt annat... å då är det kört!

• Mno

OJ! Jag skrev visst fel. Jag menar
    Cambridgekuren!
    FÖRLÅT!

• Lippi

Nja, jag är lite snål när det gäller sådana grejer. 900 för två veckor, tycker jag är massor med pengar för pulver.

Så jag har beslutat att fortsätta som jag gör. Hålla mig ifrån godis och fortsätta träna. Och äta enligt Vikt väktarna.

Om jag sedan i början av April har mycket kvar att gå ner, så ska jag nog sattsa på Cambridgekuren.

• kissekatt

Hej tjejer!
    Jag är som Lippi lite "snål" när det gäller pulverdieter, för att jag vet att det inte funkar. Har testat nutrilett och dyl men dels så klarar jag inte att enbart äta pulver speciellt länge och dels går jag upp direkt när jag börjar äta vanlig mat.

Nu har jag ju ätit enl VV sen ca 5 veckor, startade på 73kg och vägde mig precis idag - 70,8!

Och då har jag "fuskat" (rätt ordentligt)så gott som varje helg!

OK, det går inte snabbt men det är betydligt skönare än att bara dricka pulversoppor och likn. Jag är mätt varje dag och äter också mkt mer varierande tack vare hälsovakten. Sen undviker jag också snabba kolhydrater, vet inte om det har hjälpt ngt.

Nu blir det frukost och sen promenad i det underbara solskenet!

Kram!

Svar på tråden Kämpa med mig?