South Beach
Nu va de dax igen. Gamla traden var full sa tankte starta upp en ny. Finns de nagra overlevare efter julen o all den goda maten?
L.Jay
Nu va de dax igen. Gamla traden var full sa tankte starta upp en ny. Finns de nagra overlevare efter julen o all den goda maten?
L.Jay
Hej hopp!
Hur går det för er kämpar-glada? Följer med spänning med hur det går för er Kerstin och Linda!
Kan ju säga om mina egna övergångar mella faserna, att jag varit tillbaka i fas 1 nåågra gånger :) . Men nu har jag en ganska bra balans. En viktig sak tror jag är att man ser till att inte sänka kaloriintaget så mycket i fas 1 och 2, utan försöka hålla upp det trots att man blir mättare då man käkar mer proteiner och grönsaker än då man äter mer kolhydrater.
Hoppas ni får en jätte fin vecka, så... hörs vi väl?
Kramar, Sanne
Oj vilken helg, o kanske inte hel kolhydrats fri =/ men nu e de snart manda igen o nya starka tag =)
Vart en tuff dag, klarar inte alls den har dieten om inte ja far ata minst 4 agg om dan som tar bort sug o allt annat.. gatt ok, men tufft har de vart.. far no ga aggavgiftningsprogram sen :P^
va ku latt de gar bra for er bada och att ja inet e sjalv me borja om fas ett pa nytt...
Benen fortsatter verka lika mycket, varken tabletter eller kramen hjalper. Hoppas pa na nytt satt att fa den dar underbara energin o gladjen ,som traningen brukar ge mig, fran na annat snart.. nanars gar det at skogen...
trevlig vecka pa er!
Godmorgon!!!
Tillbaka efter en skön helg som har haft några prövningar (semlor, glass, chips - you name it). Men jag har varit duktig SB:are och motstått alla frestelser, vilket har resulterat fint på vågen. - 2.1 kg på en vecka (förvisso mycket vatten) men ack vad glädjande. Nu fortsätter jag en vecka till sedan ska jag sakta och mycket försiktigt gå in i Fas 2.
Linda: Vad trist med benen - men ta det bara lungt, det blir bra till slut. Det finns ingenting som du kan göra???Simma brukar ju vara rätt så skonsamt för kroppen, frungerar det???
Sanne: Tack för dina små tips och klokheter. Det är så bra att ha dem i baggaget.
Puss Kerstin
Så, nu hoppar jag på imorgon. Dessa smygkilon är inte roliga. Och nu har jag "röda veckan" också, så då känns det bara surare :(
Hejsan allihoppa!!
kerran, an sa lange kan ja inte gora nanting.. benen e just nu inlindade for att tillfora varme.. far se hur de gar.. hoppas de gar over snart har trottnat pa de har. bara rullstolen som fattas :P
hur gar det for dig?
Har nu haft en hemsk vecka med maginflensan, possetiv for magen har forsvunnit.. och nagra kilon me, for nagra dgaar iaf :P
kampa pa nu alla =)
Skickar lite pepp pepp till er! Speciellt eyescream som startar igång!
Tråkigt att inte benen är i skick Linda! Hoppas det blir bättre snart.
Kerstin! Hur är det med dig?
Så, första målet på väg, frukost lär bli mitt kaffe som jag inte klarar mig utan, samt kanske lite .... ta da ägg!
eyescrem: haha agg, de e tur man tycker om agg. ja lever mig igenom fas 1 pa agg. Bra kampat
ja, det är verkligen en ägg och kalkonbaserad kostomläggning de första 2 veckorna...
Jag har hela frysen full med kycklingfiléer... (som inte är sockerinlagda, varför gör en del företag så???)
Nåja, blir nog lite mozarellasallad med kyckling sen.
Verkligen tur att man gillar kalkon och kyckling! Och kesella och keso är också gott, och mättar bra.
Är allt bra med er? Allt rullar på som vanligt för mig.
Ha det bra alla SB:are!