• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

Ja, det kan jag tänka mig. Vi kommer att ha ett ganska enkelt bröllop, för det är det vi vill. Det känns skönt att vi kunde komma fram till det, om vi hade gift oss i år så kanske det hade blivit mer "borden" än vi vill. Vi kommer gifta oss borgeligt på min sambos mammas gård och sen ha buffe/mingel god mat och dryck så länge folk vill. Det tror jag blir bra!

• hjartat73

Har nog hängt här till och från sedan 2000

• jajj@

Hur länge är du hemma med barnen?

• hjartat73

Förlåt har jag frågat det förr, men varför borgligt?

• hjartat73

Jag är hemma tills januari 2007

• jajj@

Ingen av oss tror alls på gud, jag är inte ens döpt. därför känns det fel att ta det i kyrkan, jag vet inte varför riktigt. Allt om gud känns så tomt för mig på något sätt. Tror mer på samhället.

• jajj@

Om min sambo hade velat gifta sig i kyrkan hade jag gjort det, men eftersom han kännre som jag så känns det helt rätt med en borgelig vigsel. Det går ju att göra den rätt fin också.

• hjartat73

www.brollopstorget.se/Annonser/

Denna klänningen var söt.

Okej vi är inte heller religiösa utan det är mer tradition att det blir kyrkan. Jag är döpt och konfirmerad och med i svenska kyrkan men min sambo är katolik.

• hjartat73

Ska bara leta upp en napp till min son....

• jajj@

Vilken klänning är det?

Ska ni inte ha stort katolskt bröllop då?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2