Inlägg från: augustibröllop-06 |Visa alla inlägg
  • augustibröllop-06

    Träff!?

    Verkar hopplöst! *ler*

    Jag gör ett tredje, och sista, försök att föreslå några dagar för fika (man brukar ju säga tredje gången gillt, så jag håller tummarna!).

    Tisdag 31/1
    Torsdag 9/2
    Torsdag 16/2
    Fredag 17/2

    Jaha tjejer, vilken dag/vilka dagar kan ni?

    Jessli- om det blir den 9/2 kanske du kan "skippa" tentaplugget nån timme, det brukar vara rätt bra med en liten paus sådär dán innan tenta! (Men vi hoppas såklart resten av tjejerna kan någon av de andra dagarna)

    Ninn- Kan du någon av dagarna?

    Hoppas att "2/9 2006","Snärtan","Jessli",
    "Ninn" och "Sandra_aug-06" tittar in här snart och att vi hittar någon dag som passar alla! Självklart vore det kul om fler tjejer vill följa med, det är bara att skriva här!

    //Kram Em

  • augustibröllop-06

    Hej allihop!

    Har nu försökt läsa vad alla skrivit och kommit fram till att vi har två dagar att välja mellan...som jag fattat det kan alla den 9/2 respektive 16/2 (Jessli har dock tentaplugg den 9/2, men tror att hon kan slita sig från böckerna en stund... klart hon kan...en träff med tjejerna är bästa medicinen mot tentaångest!! ...)

    Jag föreslår alltså att vi väljer torsdag den 9/2 eller torsdag den 16/2 (d.v.s. om två veckor eller om tre veckor). Vad säger ni, vilken dag ska vi bestämma?

    Cullzénska caféet igen, eller någon annastans? Är 17.00 en bra tid, el 16.30?

    Nästa gång är det nog lättare om vi bestämmer "nästkommande" träff när vi väl ses!? *skratt*

    Är det fler tjejer som inte var med förra gången som vill hänga med nu? Kan säga att vi hade jättetrevligt sist!!

    Kram på er//Em

  • augustibröllop-06

    Morr´n morr´n!

    Jag instämmer faktiskt med dej "2/9 2006": det är väääääldigt länge till den 16/2!

    Ska vi säga torsdag den 9/2 kl.17?? Fik eller restaurang?

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Jessli- Jag vet, f-låt! Men det är inte lätt att få ihop en dag som passar alla optimalt och det blir ju så himlans länge till den 16/2.... Jag tror sisomsåhär, att det är bättre att göra något kul och helt släppa tankarna på tentan kvällen innan. Ofta blir man bara nervös och rör ihop saker och ting i sista minuten...jag är säker på att du kommer vara väl förberedd (bara man börjar i tid med plugget) och klara tentan galant trots fikan tjejen!!!

    //Kram Em

  • augustibröllop-06

    Oki, alla kan både fika och äta (och tur är väl det!! )...men nu överlåter jag åt någon att bestämma vad vi ska göra torsdag den 9/2 kl. 17 (eller 16.30)!

    Har börjat praktiken nu igen och går upp 05.15 om morgnarna (gäsp), så nu ska jag träffa john blund....

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Jag äter gärna på Zorbas! Va länge sedan jag var där... Ming brukar vi äta på då och då, är ju jättegott...men var där senast igår, så därför går jag gärna till Zorbas. Vad säger ni andra girls?

    Kan inte heller någon litteraturhistoria, sorry! Men det kommer gå galant Jessli!

    Vad har ni för er i helgen då? Någon bröllopsplanering? Själv ska jag skriva tenta i morr´n bitti och sen har jag praktik hela helgen också...phu!! Ingen vila ingen ro här inte....men jag trivs!

    Hoppas ni alla får en lugn och skön fredagskväll!

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Jag ska med!!!

    Zorbas kl.17 den 9/2 blir perfa!! Snällt att du bokar bord.

    2/9 2006- Lycka till med klänningen, hoppas den känns lika bra denna gång!

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Tjing tjong!

    En liten fråga bara: (vet att jag är mycket för att planera/styra upp saker och ting... ) Hur många av er kan träffas över en fika torsdagen den 2/3 vid halv 5-5-tiden?

    Detta ersätter ju inte på något sätt den 9/2, utan är bara en ytterligare träff tre veckor senare.... Tänkte att det kunde vara lika lätt att boka in två på en gång, när alla läser här!

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Självklart pratar vi om det när vi träffas, det var bara "Ninn" som undrade om det i en annan tråd (eftersom hon inte kunde vara med förra gången eller nu den 9/2)....

    Ja, det var verkligen toppen...jättekul att träffa andra tjejer här som planerar bröllop och vet vad "det handlar om"!!

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Hej på er!

    Hoppas ni haft en skön helg!? Vi har haft min lillebror på besök och passade på att gå och prova kläder till honom (han ska vara näbb) och sambon, så nu är det bokat. Hittade jättefina kläder till dem på "Bröllopsbutiken", så roligt att se dem så fina...jag bara log!!

    Snart är det ju dags för "träff", ska bli super! Kl. 17 utanför Zorbas är det som gäller va? Hur många är vi? Har du bokat bord "2/9 2006"?

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Snärtan- Usch då, de va inte roligt, hoppas du kryar på dej tills på torsdag! Du får kurera dej ordentligt i två dagar nu, så är du säkert piggare på torsdag....

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Japp, det har Maria fixat! Är förkylningen bättre? Ses i kväll!

    Kram//Em

  • augustibröllop-06

    Klart du hinner det Lill Fia!!! Sånt kul måste man ta sig tid till!

    Ses snart allihop!

    Kram//Em

Svar på tråden Träff!?