• jajj@

Vänner Malmö/Lund

Lustigt, jag trodde också att det varmoccasin först...

Visst kan vi ses utanför triangeln i morgon, det blir bra. Jag kommer ju till och med från det hållet.

• jajj@

Hej på er alla! Jag tänkte bara kolla vilka som inte vet var cafeet ligger och som vill träffas innan. Vi kan ju ses utanför triangelns huvudingång (den som vetter mot gågatan) kl fem i sju-sju. Det tar bara någon minut att gå till Mocca därifrån.

Smurfen och jag var där och fikade igår, det var trevligt men rätt så fullt när vi kom vid 7-tiden. Hoppas att det finns mer plats idag...

Vilka är det som kommer förresten?

• jajj@

jag menar sex... är inte riktigt med idag, ledsen

• jajj@

Jag träffade smurfen kl sju igår, så jag blev lite förvirrad. Eller, egenligen är jag nästan alltid förvirrad. Klockan sex alltså.

• jajj@

Bäst att någon påminner mig igen, annars är jag väl där klockan sju eller fem istället

• jajj@

Var det någon som ville träffas vi triangeln innan? Annnars går jag direkt till mocca, för det är ju onödigt att stå och vänta på ingen...

• jajj@

Vi får väl se vad hon säger då!

• jajj@

79a, jag tror att alla hittar verkar det som. Ska vi ses där (dvs på mocca) då?

• jajj@

Smurfen!

Jag har skickat sms till dig! Hoppas att allt är bra!

• jajj@

Puh76, tråkigt att du inte kan komma, tror du inte att du kan komma en stund och gå hem och läsa sen?

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund