• jajj@

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag hänger gärna på också! Flyttade till malmö i augusti med min sambo och är pigg på att träffa lite nya människor. Jag är 28 år och pluggar i Lund just nu men är (förhoppningsvis) snart klar att börja jobba.

• jajj@

Hej igen! Glömde säga att jag är sjukskriven för tillfället, så jag är ledig för det mesta. Om någon annan är ledig dagtid och har lust att ta en fika när som helst så är jag på. Jag bor inne i stan, vid lilla torg.

• jajj@

Nu är både jul och nyår över, så jag tänkte titta in och se hur det går. Vart har alla tagit vägen?

• jajj@

Vi får väl vänta ett tag till då. jag kan i alla fall träffas nästan när som helst och tycker att det ska bli jättekul att träffa nya människor här nere!

• jajj@

Smurfen, hur gammal är du och vad gör du?

• jajj@

Jag är 28år men fyller 29 i sommar. Jag är inne på slutet av min utbildning och hoppas på att vara klar med allt till hösten så jag kan börja jobba då.

• jajj@

ja, det vore kul! var ska ni träffas?

• jajj@

Jag såg inte vilket cafe ni skulle träffas på, men jag kan hålla vidare utkik. Jag kom just på att jag har lovat min sambo att vi ska gå på Narnia i kväll och sen måste jag klämma in middag däremellan. Jag tror att han kommer hem från jobbet vid halv sex, men jag kanske kan komma en liten stund...

• jajj@

var ligger det? jag kanske kan träffa dig utanför eller nåt? jag har rätt så dålig koll på cafeer i den här stan än så länge.

• jajj@

oj, så lång. jag tror att jag kommer gilla den, men det är min sambo som har tjatat om att gå jag vet inte hur länge, så igår lovade jag att vi skulle gå idag.

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund