Vänner Malmö/Lund
79a, häng med om du vill! Eller om det är någon annan som vill utnyttja mig och mitt studentkort!
79a, häng med om du vill! Eller om det är någon annan som vill utnyttja mig och mitt studentkort!
Man får ju vara glad om någon vill träffa en, även om det bara är för att de vill spara pengar...
79a, vi har ju ett helt år på oss att gå och fundera på saker och ting innan det blr allvar. Jag blev lite sugen på att sätta igång och provgöra inbjudningskort när jag såg alla fina papper.
79a, när är det ni ska gifta er? Har ni bestämt datum?
Vi ska också gifta oss i augusti, det blir antagligen en av de sista helgerna i augusti, men det är inte helt bestämt än. Som tur är behöver vi ju inte boka lokalen, så vi kan hålla datumet lite flytande tills vidare.
Jo, jag kan tänka mig det... Tidigare i höstas satt jag och kollade igenom alla trådar om lokaler i malmöområdet, det tog ett tag. Jag tror att jag hittade några stycken som verkade ok, men jag kommer inte ihåg vilka längre. Dessutom är det nog bara bra att var ute i god tid eftersom alla andra verkar vara det.
Smurfen, jag såg inte ditt erbjudande om fika förrän nu, antar att du redan har hunnit åka från jobbet.
Tack för i kväll Smurfen! Tänkte passa på att påminna dig om numret till hyresvärden, det skulle ju vara perfekt om han har fått in något redan nu för då kanske vi hinner säga upp vår lägenhet och slipper dubbla hyror.
Hör av dig i morgon, kram!!
Jag gör en liten uppdatering bara...
Fika tisdag 31/1 kl 18.00 på Moccasin.
Emma
Ruthi
Smurfen
79a
jajj@
Keyla
Bettan, skåne
Charlie 06 (??)
Hjärtat73
Ocikatten
Någon annan?
Jag stannar nog inte så länge i kväll. Jag ska åka bort i en vecka, så jag kom på att jag nog vill träffa min älskling lite också. Dessutom så ska vi ju träffas innan, så det blir ju ett tag i alla fall.