• Lurline

Vill ha tips på bästa läppbalsam!

Skulle vilja ha tips på bra läppbalsam eftersom mina läppar blir så torra nu på vinter. Får massa hudflagor som jag sen biter bort och så blir dom alldeles såriga.

Så snälla ge era bästa tips på läppbalsam som verkligen går in i läpparna och inte bara ligger som ett tjockt, kletigt lager utanpå det torra.

• Svar på tråden Vill ha tips på bästa läppbalsam!
  • Lurline

Kristy

Undrar om du har testat din eight hour creme ännu? Är nyfiken på vad du tyckte om den.

• kristy

Lurline

Jag har anändt den i 2 dagar nu. Kan inte säga så mycket nu, tycker den e ok. läpparna blir ju mjuka först men sen blev de torra efter några timmar, o sen pillar jag bort skin =( de bara sticker ut=(

• jocelyn

Tessan 1/7 06 ; Hur länge håller Nuxe "effekten"? Vad kostar det ungefär? Är det mer "naturligt" än de vanliga sorterna? Jätteglad för mer info!

• Pompano

Carmex är det absolut bästa mot torra läppar tycker jag. Finns att köpa på NK, det är lite dyrt men definitivt värt varenda krona. Det är väldigt drygt oxå så en liten burk räcker väldigt länge...

• tessan1/7-06

Nuxe Honey Dream Lip Balm är det fullständiga namnet. Den mjukar upp, ger näring och lagar nariga och trasiga läppar. Den förebygger även små linjet runt läpparna.
    Den går utmärkt att använda under läppstift.
    Innehåller ej konserveringsmedel, mineraloljor eller några tillsatta aromer. Är mkt mild, så även barn kan använda den.
    Kommer ej ihåg priset nu, för jag är hemma och är mamma ledig för tillfället.
    Hoppas att du är nöjd ändå med infon

• jocelyn

Tack! Ska rusa ut och köpa så fort jag hinner!

• kristy

Lurline
    vill bara säga att jag märekr nu att mina läppar har mlivit mjukare o inte så torr länge, kanske man ska använda några dagar till inanan man märker resultat

• LindyLou

Honung! Smörj på och låt sitta så länge du klarar ;)

• bröllops häxan

Det aldra bästa läppbalsamet köper du på apoteket. Det är den med vit hylsa och grå text. Kommer inte ihåg vad den heter men är oslagbar både i pris och i kvalite.. tycker jag i allafall*l*

Den gör inte läpparna "beroende" som jag tycker att de flästa balsam gör, bla försvarets läppbalsam. *l*

Svar på tråden Vill ha tips på bästa läppbalsam!