• Lurline

Vill ha tips på bästa läppbalsam!

Skulle vilja ha tips på bra läppbalsam eftersom mina läppar blir så torra nu på vinter. Får massa hudflagor som jag sen biter bort och så blir dom alldeles såriga.

Så snälla ge era bästa tips på läppbalsam som verkligen går in i läpparna och inte bara ligger som ett tjockt, kletigt lager utanpå det torra.

• Svar på tråden Vill ha tips på bästa läppbalsam!
  • Karin69a

Hej på dej
    Det läppbalsam som jag använt i åratal och som inte kan ersättas heter PL3.
    Blått, ganska dyrt 30 kr men värt varenda öre. Finns på större varuhus och vid smink.
    Hoppas du provar det!

• Lurline

Tack för länkarna och tipsen.
    Blev smått intresserad av eight hour cream som det pratades om i den ena länken. Har hört mycket bra om den tidigare också, men den känns ju så dyr!

• jocelyn

Den må vara bra men den smakar riktigt äckligt så köp en liten testtub att börja med!

• kristy

Inte så jätte dyrt om man köper tillsammans med Eight Hour Cream Intensive Moisturizing Hand Treatment 75ml

229 kr för både Eight Hour Cream Intensive Moisturizing Hand Treatment 75ml och Eight Hour Cream 30ml

Och om man endast ska använda den till läppen så tror jag det räcker länge =)

Jag e så trött på mina torra sprukna läppar o kan liksom inte sluta pillar bort skin från läppen =( hoppas den Eight Hour Cream hjälper =) har oxå hört bra saker om den =)

• Augusti-06

Jag gillar försvarets hudsalva från apoteket allra bäst! Kombinerar det med läppglans när jag vill att det ska se extra fint ut... :)

• kristy

försvarets hudsalva från apoteket fundera jag att prova om inte Eight Hour Cream hjälper=)

har läst på olika forum att många gillar o rekommendera den=)

• Ei saa peitää

Jag tycker Försvarets hudsalva börjar lukta härsket efter en tids användning så jag har slutat köpa den. Kan dock inte säga vilken som är bäst men jag tycker vanlig hederlig Lypsyl brukar funka rätt bra.

• Nickolina

dr Houchka eller hur det stavas är mitt heta tips...ganska dyrt...60 spänn men det håller ju i evigheter om man inte tappar bort det...mina läppar var svintrista innan jag provade det...nu...mjukaste mjuka

Svar på tråden Vill ha tips på bästa läppbalsam!