BT-Patrik! När kommer sökfunktionen komma igång?
Hej!
När kommer sökfunktionen att komma igång igen? Om ni inte planerar att aktivera den vore det väl bättre att ta bort den helt?
Mvh,
Studenten.
Hej!
När kommer sökfunktionen att komma igång igen? Om ni inte planerar att aktivera den vore det väl bättre att ta bort den helt?
Mvh,
Studenten.
*puffar* grrrrr
Jo det är sant men det känns som att desto fler som skriver och är irriterade så kanske det tillslut blir svårt för dem att bara igronera den
De har lyckats undvika denna tråden länge nu. Sist de var inne var 2005-11-17 23:20 .
... upp igen
puff puff puffelipuffpuff puff puffelipuff
puff puff puffepuff puff puffelipufflipuffpuff puff puffelipuffpuff puff puffelipuffpuff puff puffelipuffpuff puff puffelipuffpuff puff puffelipuffpuff puff puffelipuffpuff puff puffelipuffpuff puff pufpuff puff puffelipufffelipuffpuffpuff puff puffelipuff puff puffelpuff puff puffelipuffipuffpuff puff puffelipuff!!!!!!!!!!!
Är det inte bättre att ni skickar ett mail till Patrik och frågar istället för att göra er löjliga på hans bekostnad?
Jag har letat efter mailadress till Patrik men inte funnit någon... Har du sett den får du gärna dela med dig av den!
Dessutom brukar ju Patrik svara i trådarna som rör Bröllopstorget - Sajten, så jag tycker inte att det är så dumt att puffa för den här tråden!
*puff* :)
www.brollopstorget.se/Brollopstorget/kontakt.php
länk till kontakt-sidan, där man kan komm i kontakt med Patrik och de andra bakom BT...
här finns till och med kort på Patrik!!
Ah.. Jag har bara kollat efter kontakt här under forumet, eftersom det här är en fråga om forumet och för att jag bara använder forumet på bröllopstorget! Tack så mycket Vallbyankan!
Nu har jag mailat. Återkommer när jag fått svar.