BT-Patrik! När kommer sökfunktionen komma igång?
Hej!
När kommer sökfunktionen att komma igång igen? Om ni inte planerar att aktivera den vore det väl bättre att ta bort den helt?
Mvh,
Studenten.
Hej!
När kommer sökfunktionen att komma igång igen? Om ni inte planerar att aktivera den vore det väl bättre att ta bort den helt?
Mvh,
Studenten.
ett litet tips oxå till er som är oroliga att era favorittrådar skall försvinna, skapa ett bokmärke till tråden och sortera in dom under "BT-Favvistrådar" eller något sådant i er webbläsare.
Jo jag har tänkt på det, men då tycker jag poängen med funktionen "mina favoriter" försvinner...
fast om mina favoriter inte har funktionen har den ju inte heller poängen, hoppas dom löser det hela, tur att vi har möjlighet att välja, så jag väljer att spara lokalt det jag vill ha kvar.
//Janne
Puff!
Nej, men varför inte en puff!?
Börjar snart tro att patrik ignorerar oss... :(
PUFFAR och KNUFFAR så hårt som jag bara orkar!!!!!!!!, så att nån ansvarig ska SE och SVARA i tråden om vad som pågår
tycker patrik är mest inne på FL
Delicatoboll
De har säkert sett tråden vid detta laget. Men de har väl inget bra argument till varför det ligger nere fortfarande. Då är det ju lättare att strunta i att svara.