BT-Patrik! När kommer sökfunktionen komma igång?
Hej!
När kommer sökfunktionen att komma igång igen? Om ni inte planerar att aktivera den vore det väl bättre att ta bort den helt?
Mvh,
Studenten.
Hej!
När kommer sökfunktionen att komma igång igen? Om ni inte planerar att aktivera den vore det väl bättre att ta bort den helt?
Mvh,
Studenten.
Om vi nu inte ska få en sökfunktion, kan inte Bröllopstorget låta bli att ta bort äldre trådar ur "Mina favoriter"? Det går ju knappt att söka upp dem igen!!! *morr*
puffar
Ancher
Det var ju en bra grej!
Jag röstar för att de låter oss behålla våra favuriter, så behöver de inte bry sig om sökfunktionen.
instämmer, man sparar ju trådar i favoriter av en enda anledning....Man vill ha dem sparade!!!
Jag röstar för att dom får igång sökfunktionen, så att alla nya som kommer har en chans att söka istället för att skapa en massa nya trådar. Dessutom borde trådar stanna i ens favoriter tills man själv plockar bort dom, alternativt att man inte varit inloggad på x månader, då borde det oxå vara ok att radera.
En puff för sökverktyg och behållandet av våra favoriter!
hur ofta tömmer de ens favoriter?
är orolig för mina viktiga trådar!
Tror trådar som stängs för nya inlägg tas bort ur favoriter. Men jag är inte säker, bara säker på att många av trådarna har försvunnit som jag vill ha... :(
puffar
*puff*