• Liza77

~~Min viktdagbok~~ 86,2 kg - 64 kg

Lägger ut min viktdagbok för att både få stöd & press på mig!
    Vill väga 64 kg på min 29-års dag 21/3 -06!

Metod: Äter enligt VV, dvs 21 points/dag
    Motion: Minst 45 min promenad/dag
    Mål: 64 kg

Startvikt: 86,2 kg
    Vikt just nu: 81,9 kg
    Viktnedgång: -4,3 kg

~~Viktdagbok~~

Vecka 38: STARTVikt: 86,2 kg
    Vecka 39: -1,0 Vikt: 85,2 kg

Vecka 40: -0,6 Vikt: 84,6 kg
    Vecka 41: Ingen vägning = mens

Vecka 42: -1,8 Vikt: 82,8 kg
    Vecka 43: -0,9 Vikt: 81,9 kg
    Vecka 44: Ingen vägning = stängt på VV
    Vecka 45: Ingen vägning = stängt på VV
    Vecka 46:
    Vecka 47:
    Vecka 48:
    Vecka 49:
    Vecka 50:
    Vecka 51:
    Vecka 52:
    Vecka 1:
    Vecka 2:
    Vecka 3:
    Vecka 4:
    Vecka 5:
    Vecka 6:
    Vecka 7:
    Vecka 8:
    Vecka 9:
    Vecka 10:
    Vecka 11:

• Svar på tråden ~~Min viktdagbok~~ 86,2 kg - 64 kg
  • LizaGBG

Ann-ie>>
    Du är välkommen tillbaka när du får tid över... Lycka till med festen & jobbet !
    Å du... GRATTIS!!!

Kram Liza

• Chocolate chip cookie

Hej allihopa!

Vad duktiga ni är!!! Får jag också vara med här? Jag är en precis nyfylld 24-åring från Gbg, som av någon anledning byter vikt lika ofta som andra byter underkläder. Har under de senaste tre-fyra åren vägt allt mellan 92 (!!!) och 65 kg (gick ner alla dessa kilon med hjälp av VV). Så sent som i somras vägde jag 68 kg men gick upp massor i början av hösten. Nu efter nyår var det dags att sätta igång igen.

Alltså, startvikt (måndagen den 2/1, vecka 1): 79,9 kg
    Vecka 2: -1,6 Vikt: 78,3 kg
    Vecka 3: -0,8 Vikt: 77,5 kg

Jag går ner med hjälp av VV-metoden, går just nu inte i klasserna (skall börja ganska snart av motivationsskäl) men räknar points i övrigt.

Hoppas jag får vara med er och bli stöttad och peppa själv!

Kram på er!
    CCC

• Chocolate chip cookie

Kan ju lägga till att jag lagom till Beach 2006 skulle vilja väga någonstans mellan 59 och 62 kg, beroende på hur jag känner mig när jag väl är där. Som minst 15,5 kg kvar to go alltså.

• charlie06

Liza...
    Kanske ska testa det där med att tränga mig först in i lokalen och leta upp nåt hörn å ställa mig i...:D

Jag har 33 i de jeans jag använder, men det ligger 32or i garderoben. Kanske får plocka fram dem om några veckor..:)29 hade inte varit helt fel....*drömmer* Perfekt med ett par nya snygga jeans som man kan växa i eller kanske snarare ur... Jag har en massa kläder som inte känns bekväma just nu..hmm..men som förhoppningsvis gör det om ett tag. Kommer att kännas som att jag har en helt ny garderob:)
    Ska ringa till F&S och se om det finns nån plats kvar på spinningen....tänkte först inte gå men efter att ha läst ditt inlägg blev jag inspirerad, snygga jeans på en mindre rumpa...ja tack!

Välkommen tillbaka Ann-ie! Ha en riktigt kul fest och födelsedag!

• charlie06

CCC... självklart är du välkommen! Kul att vi blir fler!

• LizaGBG

Klart att du ska gå på passet!
    Tänk bara på alla snygga jeans...

Å du... Så seriös som du är med träningen så kommer du snart behöva shoppa en hel del !
    Ha så kul på spinningen! Vi hörs...

Kram Liza

• LizaGBG

Chocolate chip cookie>> Varmt välkommen till våran lilla peppnings-tråd !
    Men du får nog byta nick för att inte sabba mitt godis-förbud, hihi!

Jag har oxå åkt jojo upp & ner på vågen de åren... Var som minst nere på 65 kg & som mest har jag vägt 89 kg... Vilken skillnad - och man har ju jeans i ALLA storlekar !

Vill gå ner till typ 64 kg & väger just nu 79 kg... En bit kvar mao - kör VV oxå men är inte på mötena mer än varannan vecka. Skall bli duktigare på det - jag lovar!
    Kämpa på - det går ju tokbra för dig!

• Chocolate chip cookie

Tack för välkomnande, charlie06 och LizaGBG!

Får jag fråga dig, Liza (som jag utifrån nicket antar är juttebosska som jag), var du går och väger dig någonstans och om du har hittat en bra VV-konsulent. När jag gick på mötena gick jag i Centrum på onsdagar (Ing-Marie tror jag konsulenten hette, eller något liknande dubbelnamn). Tyckte hon var bra länge, men när man har gått länge märker hon att hon säger samma saker, med lite intervall. Letar nu efter en ny bra konsulent.

• Chocolate chip cookie

"...märker MAN att hon..." skall det givetvis vara...

• charlie06

Halloj...
    Hur går det för er flickor? Tänkte gått på ett pass idag, men har blivit förkyld så det blev en långpromenad i solen istället. Annars har jag haft en trevlig och lugn helg. Hade lite kompisar över i fredags o vi skulle fixa nåt enkelt att käka, det blev pizza.... Kanske inte det bästa alternativet för mig.. hmm.. Men, vi sliceade upp pizzorna för att få testa lite olika och kom på att det var ett utmärkt alt. för mig. Tog två bitar, vilket inte ens är 1/4 av pizzan och sen kände jag mig nöjd. Det är så jag vill kunna göra under min viktminskningsperiod, att ändå käka av allt, men inte så mkt. babbel babbel...

Hörs imorgon!

Svar på tråden ~~Min viktdagbok~~ 86,2 kg - 64 kg