• 29.juli.06

Bakis-askar, vad ha i?

Vi tänkte fylla våra favor askar med saker som kan vara bra att ha dagen efter.
    Istället för det traditionella med chokladpraliner.
    Behöver nu tips på vad man kan stoppa i...

Vi har kommit fram till följande:
    * 2 st alvedon
    * 1 st kondom (som en kul grej)
    * Någon godisbit
    * Visdomsord/citat

ge mig förslag...

• Svar på tråden Bakis-askar, vad ha i?
  • leson76

vätskeersättningspiller (apoteket)
    mintpastiller

• TingelingAnna

Ravial: :D Mycket bra! Men kanske lite dyrt om det inte utnyttjas. Kanske ett "visitkort" från en bra pizzeria i närheten?

• Jenca

- en liten flaska vatten
    - billiga solglasögon (för att dölja blodsprängda ögon) :)
    - druvsockertabletter

• 29.juli.06

Fler förslag önskas!!!
    Askarna är ej så stora, ca 5x5 cm.

• Kirsto

Tyckte at leson76's förslag på vätskeersättningstablett är kalas. Det är brustabletter som heter Resorb, och det är kanske 10-15 tabletter i ett rör (säljs två och två ). Mycket bra mot huvudvärken.

• Ofelily

Jag har faktiskt inget tips, men måste bara säga att det var en helkul idé!!

• Bobou

Det finns ju småpåsar med Fisherman's friend, det kan man lägga i som mintpastiller... (De funkar nog också.)

Om ni säger att ni ska dela ut dem till ett stort antal gäster kan ni kanske få något slags rabattkort från en närliggande pizzeria? Gärna en med hemkörning.

...något salt? Finns sportdryck som brustabletter?

• Ellte

Haha, jätterolig idé och massor med bra förslag.

Jag har inget bra att komma med själv mer än att en kondom känns väldigt malplacerad i detta sammanhanget :? Antingen är det väl ett partykit och kan då inkludera allt från minttabletter till kondomer till värktabletter...ELLER så är det ett dagenefterkit och tja...då passar inte kondomen in tycker jag :D

Svar på tråden Bakis-askar, vad ha i?