• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Meddelande borttaget
  • lilla-Angelina

Håller med om att 6kg innan nyår kan bli svårt...Go for it!

• tvillingsjäl

hallå tjejer!!

Här håller vi ångan uppe!!
    För mig går det bra, var å gick en timme igår på löpbandet, tur att man har en Ipod så att man kan lyssna på musik annars skulle man bli lätt less....

Jag upplever att det är bra att ha proteinpulver hemma, drack en sån i gårkväll när jag blev sugen på nåt å det hjälpte! Man blir ju mätt på en sån!!

Jag har själv varit med i viktklubben å det funkade rätt bra faktiskt, men sen blev jag utan dator ett tag å då slutade jag! Fast man kan säga att det gått lite i etapper..några kilon med VV..några med viktklubben..några med träning..å så det sista med GI!...

• lilla-Angelina

tvillingsjäl
    Blanda i kessella i prpteindrinken, då blir du VERKLIGEN mätt!(Lättkessella)

• tvillingsjäl

lilla-Angelina:

Tack!! det ska jag prova!! Antar att det blir lite krämigare oxå?

• lilla-Angelina

Ja blir som milkshake!Det är mättande och nyttigt med protein!

• tvillingsjäl

Kan behövas nåt som förhöjer den lite..samkar rätt mycke protein tycker jag....inte sååå god! Men jag ska prova ditt tips, då blir det nog godare! Vad har du för smak? Jag har jordgubbssmak....nästa gång blir det nog choklad!

• sweet saint

Jo jag kan halla med att 6 kg till nyar later mycket just nu.
    Grejen ar det att vi sa att vi skulle sikta in oss pa det nar vi borjade med denna trad. Tyvarr har ju det gatt lite olika med viktnedgangen.. men sa ar det ju!! Men det ar bara att fortsatta kampa.
    1kg i veckan och det ar 7 veckor kvar.. sa kan man rakna med att sta still ett tag, en vecka eller sa. Man kan ha det som mal, sen om det blir mindre sa kanske man blir besviken pa sig sjalv, och forsoker att gora annu battre ifran sig.
    Sjalvmotivation!

det som ar viktigt ar att vi alla ar bestamda over att ga ner i vikt. Vi (eller iallafall vissa av oss.. ), maste komma till insikt att man inte kan "fuska varje dag litegrann..."

Sikta hogt men nagorlunda realistiskt. 6 kg ar inte omojligt om man foljer halsosamma metoder.(VV, GI, Aftonbladet ex).
    Eller vad sager ni??

• lilla-Angelina

Jag har haft alla smaker: citron, banan, jordgubb, choklad, äpple kanel...Nu har jag cocos.Den ä super!

• Next

sweet saint: Tack för peppningen. Det behövs ibland.

Jag tror inte att 6 kg är omöjligt. Jag gick ner 8 kg på 8 veckor med VV.

Tyvärr så började det strula sig med tider och sen har jag halkat upp och ner ett par tre kg. Men det ska gå neråt!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg