• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

Next:

For mig ar det farligaste att borja ge efter pa veckorna!! det resulterar alltid i ett eller tva kilos viktokning efter ett tag..

Men imorgon ar en ny dag for dig och da ska du INTE svika dig sjalv!!!!!

• yrvädret

Usch, föregående vecka har inte varit bra, viktmässigt sätt. Har fuskat med GI så mycket att jag inte vågade ställa mig på vågen igår. MEn nu har jag kört igång igen. Hoppas att jag får ett glädjande vikbesked nästa söndag istället

• Jessie76

God morgon brudar
    En ny dag med nya friska tag eller hur - med fruktansvärt tråkigt väder här uppe i urskogarna - men humöret är ju alltid på topp... hehehe...
    Idag blir det träning och vägning nervöööst..

Någonstans, om det nu var kanske i den här tråden, läste jag om någon som kombinerade VV och GI och det gick jättebra för den personen har jag för mig.

• lilla-Angelina

Morrnmorrn!
    Har ätit 2mackor med lätta o leverpastej o saltgurka till frukost o latte såklart..

Igårkväll drack jag endast en proteindrink med minimjölk,kessella och proteinpulver innan jag la mig.Funkade!

• sweet saint

God morgon allihopa!
    GArdagen gick bra for mig, men kanner anda att det INTE riktigt gar som jag vill..
    Jag brukar oftast kanna i kroppen efter en vecka att nagot har hant, men denna gang... NADA!!! Men ska iallafall ut pa en langpromenad idag.. 1 vecka sedan som jag overhuvudtaget rorde mig.

jessie76:
    Trana for mig ocksa!!!
    Pa tal om vader.. jag tror att vi har haft sol i ca 3 manader forutom 2 dagar.. Vet inte vad som har hant.. ihelgen var det ca 15 grader.. Det ar ju november, ska det inte borja narma sig lite sno och atminstone under 5+ stracket???? Inte for att jag klagar, men.. vill garna ha en vit jul...

Ska vi ta och pusha varann lite med traning??
    Forra veckan diskuterade vi mycket mat, sa det kanske kan vara bra att se till att vi ror pa hullet!!!

• lilla-Angelina

Jag ska träna idag!Kör nog rygg och axlar Vill ha fina formade armar och axlar!

• sweet saint

lilla angelina:
    Brikar ocksa kora mycket overkropp..
    Det ar kul nar man borjar se skillnad for det kanns som om man vaxer nan cm pa langden...
    Jag brukar trana mycker mage och rygg som sagt.. tror det kan vara en bra ide att bygga upp sig lite.. Jag och min pojkvan vill forsoka fa barn nasta sommar, sa det kan vara bra om man har stark overkropp da.

Kor hart!!!

• lilla-Angelina

Jag tycker det är fint med muskler på tjejjer!Gillar inte jätteslanka modellkroppar,det är ju en smaksak dock!

Jag har tränat styrketräning flera år och tycker fitness är jättefint!

Mitt mål är att vara iform till sommaren men självklart hakar jag på dessa 5kg till nyår!

• Hon

Jag beundrar er, ni är såååå duktiga. Jag hängde med på denna tråden när ni startade men har tyvärr pga dålig karaktär syndat många gånger.
    Vet inte vad som ska till för att jag ska skärpa mig.
    Veckorna går superbra, inga problem, men helgerna.....
    Skulle egentligen börja gå till VV men tycker det kostar för mycket.
    Jag har varit med tidigare så jag använder mig av deras points plan hemma vid datorn, gratis.
    Men det där att gå och väga sig skule jag behöva...behöver pressen på mig.

• Jessie76

Självklart ska jag träna för dig oxå, om du promenixar för mig
    Va smart å "träna upp sig" för ev barn, önskar jag hade gjort det, tror det är jättebra.

Hon
    Häng på oss du, jag syndar oxå ibland men nu ska jag försöka skärpa mig. Räknar idag som 1:a invägning för mina minst 6 kg innan nyår.

Idag är första dagen på resten av vårt liv, eller hur!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg