• algit

Bröstförstoring (3)

EnYster Syster:
    Ta med dej så lite som möjligt.Ryggsäck är nog inte bättre du får nog inte upp den på ryggen.
    Ta med dej kläder som inte behöver tas över huvudet, inga tajta byxor med hårda knappar ,skor lätta att få på.
    Kan du handla hem innan till första dagarna skulle det vara bra.
    Ha inget du behöver högt.
    Är du helt ensam där du ska bo?
    Hur långt hemifrån är du?
    SkA du övernatta på kliniken?
    Du har säkert skrivit det men du vet man blandar ihop.

• algit

EnYsterSyster:
    Ta en sån väska på hjul det är nog det bästa.Den kan du dra efter dej behöver inte lyfta.

• algit

En ystersyster o aircondition:
    Nej ,det var inte jag ( som op. magen)utan en annan som oxå op. på Citadell men som inte hörts här på länge.
    De var två som pratade mycket om det i första tråden tror jag.

Du klarar det säkert fint med lite planering.
    Många kuddar bakom ryggen man måste nästan sova sittande.
    Jag fick jätteont i ryggen av att ligga så i samma ställning. (hjälpte med sån ipren gel att smeta på)
    Men man kan sova så det trodde jag inte jag skulle kunna jag har aldrig sovit på ryggen innan.
    Ett tips ligg i soffan om det finns på dagarna så du inte ligger i samma ställning hela tiden.
    Jag var oxå mycket ensam .Mannen tog ut sonen på olika äventyr för att jag skulle få vara i fred .Det var bara skönt att vara ensam.
    Men det är klart han kom hem sen o hjälpte mej o då var det skönt.

• algit

Mamma till3:
    Jag fick med mej starkare piller hem som räckte en vecka.
    De var mycket bra.

• algit

Mamma till 3:
    Jag fick dem med mej hem två sorter fråga mej inte vad de hette för det har jag glömt.Ett liten rosa piller som skulle tas med två receptbelagda typ alvedon ,ipren komer inte ihåg.
    Hjälpte mej jättebra mådde inte illa av dem heller som många gör av sina värktabletter.
    Jag fick däremot pencillin på recept att börja äta dagen innan .Är det vad du fått.
    Jag bor utanför Malmö.Jag har varit på ett återbesök o konsultation i Malmö.
    Men op. i Landskrona.
    Jag blev sydd med sådana stygn som försvinner.
    Men man har ju tusen frågor vid ett återbesök och vill ju vara säker på att allt är ok.
    Jag hade en konstig grej som jag tyckte att det var skönt att han tittade på.
    När vad det du skulle op.?

• algit

Mamma til 3:
    Jag fick tabletterna där i handen kostade inget.Ja de har rockar.
    Jag skulle vara där kl 13.
    Åt en halv macka kl.6,sen fick jag vänta för något hade kört ihop sej ända till kl. 17 innan det var min tur .
    Fast de drogade ner mej rätt bra så jag halvsov.
    Men gissa om jag var hungrig efteråt när jag vaknade mådde inte illa alls.
    Fick kaffe o mackor jättegott kunde äta medetsamma.

• algit

lemon:
    Det känns väl bra nu ,det tyckte jag med på sista återbesöket.
    Så kuuuuul att shoppa bh,jag får blunda lite när jag går förbi bh affärer haha ,man kan ju inte ha hur många som helst eller?

• algit

vioola:
    Det har bara varit en tjej här som op. sig där och hon har inte hörts av på länge.
    Jag vet att hon var missnöjd för att hon hade stor skillnad innan och sen efter op. var skillnaden lika stor.
    Och hon tyckte att de blev mindre än vad hon trodde.

• algit

Jellomoon:
    När du ringer o bokar tid då har du velat färdigt.Då har du någonstans bestämt dej tror jag allafall.

• algit

Enyster syster:
    Kan hålla med dej för så tänkte jag ,jag ville ha ett par snygga bröst istället för de tomma utammade jag hade.Det var det viktigaste för mej och inga jättebomer.
    För det tror jag man ångrar senare.

Men kanske man tänker annorlunda när man redan har snygga bröst fast som man då tycker är för små.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)