• algit

Bröstförstoring (3)

Mysan 99.
    Jag kände likadant tyckte heller inte om att sova utan bh ibörjan .Sen hade jag en kudde som jag "kramade " om du förstår som stöd det var skönt ,ett tips.Min man skrattade åt mej kallade det min nussekudde.
    Det blir bättre nu är det inga problem.

• algit

En yster syster:
    Jag oroade mej för det med ,vad andra skulle säga och många med mej här som skulle opereras samtidgt.
    Men ingen har sagt något och alla andra ,samma efarenhet ingen säger något.Finns säkert folk som undrar men ingen frågar.
    Min syster har opererats samma ingen har kommenterat det.
    Det är nog för personligt gå till dej själv hade du frågat ?
    Jag hade nog frågat nära vänner o tex en syster ,men inte en arbets kamrat som inte säger något.
    Och om de snackar bakom min rygg ? Faktiskt ärligt så skiter jag i det.
    Ännu mer nu när jag själv vant mej vid mina bröst så rör det mej inte i ryggen isåfall.Hade någon frågat mej hade jag svarat och är de negativa till det så är det inte mitt problem.
    Jag har bara berättat det för min man såklart,min dotter 21 år, fyra nära vänninor o mina systrar.
    Min mamma berättade jag det för när detvar gjort.
    Jag har INTE sagt det till mina söner ,svärföräldrar ,(vi var 14 dagar på Mallorca jag tom. solade topless) eller andra släktingar på hans sida,inte till min pappa eller bror, inte till våra gemensamma nära vänner typ andra par.
    Inte på jobbet.Ingen har sagt något.

Jag tränar på ett litet gym där alla känner varandra man snackar mycket om allt har många vänner där.
    Jag var borta tre veckor helt ,var borta från styrketräningen i två månader.
    Annars är jag där i princip varje dag.
    Från utammad b cupa i tajt topp till nu e cupa .
    Är det ställen som det syns på så är det stranden o gymet.Ingen har sagt något.

Så vill du detta och det verkar det ju som du vill ,då är detta ditt minsta problem jag lovar.

• algit

En yster syster:
    Vill du inte berätta för de där nyfikna och de fråkar så neka vad ska de göra.
    Man har ingen anmälningsplikt till närstående att man har opererats sig eller hur?
    Jobbigt med såna människor fy!
    Bättre med såna som min svärmor hon vet det är jag säker på ,hon har innan sagt när jag har gått ner i vikt o tränat så mycket att jag är så fin men synd att brösten helt försvunnit.
    MEN hon säger inget för jag har inget sagt.Hon förstår att jag inte vill prata om det och respekterar det .

• algit

76an:
    Jag har inte använt sport bh utan haft bygelbh hela tiden dygnet runt första tiden.
    Men det har man förstått här att det finns många bud från läkarna vad man ska ha från ingenting till hårt tejpad.
    Men huvudsaken att resultatet blir bra eller hur?

• algit

Rat o Enystersyster:

Jag har runda gelehallon,o de är hur mjuka som helst ,möjligtvist lite "kompaktare" än naturliga bröst men efter år av tomma skinnpåsar så tycker jag om det.
    Faktiskt när jag tänker efter så vet jag inte hur ett naturligt bröst känns jag fick mitt första barn när jag var 21 år och då försvann brösten är nu 44 så det har jag glömt haha.
    Men de är hur mjuka som helst o rör sig som naturliga bröst.
    Jag tror inte ni behöver vara rädda för det.

• algit

EnYsterSyster:
    Jag var inne på anatomiska först.Men inte många i skåne som använder det.
    Också var jag efter mycket läsande sen övertygad om att jag ville ha snitten i armhålan.
    Jag har under muskeln.
    Och jag kände att läkaren som skulle göra det ska göra nåt som den läkaren är bra på o gjort många gånger .
    Så det blev runda gelehallon under muskeln med snitt i armhålan är mycket nöjd.

• algit

Rat:
    Jo ,i dessa sammanhang hade jag nog mer bröst än de flesta här o det har säkert betydelse.
    Hade 75 B eller 70C,men tomma skinnpåsar.
    och mina bröst försvann av ammning men på senare år av mycket styrketräning.
    Och nu när jag inte tränar bröstmusklerna så hårt som innan har nog mina "riktiga" bröst kommit tillbaka mera oxå.
    Jag vill inte att de ska bli större nu.
    Fick en kommentar idag av en nära vän som vet ,har de inte blivit mycket större nu?

EnYsterSyster: Glömde svara dej om mammografi,jag har inte gjort det efter.Precis innan op. så gjordes en stor koll på mina bröst för jag tyckte att jag hade en knuta.Och eftersom jag innan haft cancer i ett födelsemärke så körde de hela paketet.Så jag känner mej lugn med det just nu .
    Ett blodprov för att kola det låter ju lysande.

• algit

Haha ska vara kolla så klart.Det blev en helt annan mening.

Rat:
    Jag bytte om här för jag ska gå o träna,jag har klämt på o kännt på mina bröst de känns likadana överallt ,jag känner inte implantatet alls kan inte känna var det börjar o mitt eget bröst slutar.

• algit

Emhaha:
    Jag betalade 36 ooo för mina gelehallon.

EnYsterSyster:Jag ville inte heller göra detta för att få stora bröst jag ville bara ha et par snygga bröst inte tomma påsar.
    Jag var jätterädd at det skulle bli för stora.
    Jag tyckte tex inte om mina bröst när jag ammade kände mej bara tjock med så stora bröst.
    Och de blev större än jag tänkt men jag är nöjd nu man vänjer sig fort.

• algit

Sess:
    Kul att dina bröst blev så bra att du är nöjd.
    Mina bröstvårtor var oxå känsliga särskilt den ena.
    Och man har ont länge efter från o till .
    Så var det för mej kändes bra en vecka sen ömt nästa.
    Det är en lång process.
    Jag har hört att ett år innan allt är normalt.Jag ville inte lyssna riktigt på det innan,men nu förstår jag att det är så .Jag op. i påskas.
    Jag har inte ont men det känns vid vissa rörelser fortfarande är inte helt hundra det tar tid .

Svar på tråden Bröstförstoring (3)