En yster syster:
Jag oroade mej för det med ,vad andra skulle säga och många med mej här som skulle opereras samtidgt.
Men ingen har sagt något och alla andra ,samma efarenhet ingen säger något.Finns säkert folk som undrar men ingen frågar.
Min syster har opererats samma ingen har kommenterat det.
Det är nog för personligt gå till dej själv hade du frågat ?
Jag hade nog frågat nära vänner o tex en syster ,men inte en arbets kamrat som inte säger något.
Och om de snackar bakom min rygg ? Faktiskt ärligt så skiter jag i det.
Ännu mer nu när jag själv vant mej vid mina bröst så rör det mej inte i ryggen isåfall.Hade någon frågat mej hade jag svarat och är de negativa till det så är det inte mitt problem.
Jag har bara berättat det för min man såklart,min dotter 21 år, fyra nära vänninor o mina systrar.
Min mamma berättade jag det för när detvar gjort.
Jag har INTE sagt det till mina söner ,svärföräldrar ,(vi var 14 dagar på Mallorca jag tom. solade topless) eller andra släktingar på hans sida,inte till min pappa eller bror, inte till våra gemensamma nära vänner typ andra par.
Inte på jobbet.Ingen har sagt något.
Jag tränar på ett litet gym där alla känner varandra man snackar mycket om allt har många vänner där.
Jag var borta tre veckor helt ,var borta från styrketräningen i två månader.
Annars är jag där i princip varje dag.
Från utammad b cupa i tajt topp till nu e cupa .
Är det ställen som det syns på så är det stranden o gymet.Ingen har sagt något.
Så vill du detta och det verkar det ju som du vill ,då är detta ditt minsta problem jag lovar.