Bröstförstoring (3)
algit
Blodprov ? Har inte funnits innan men prostatamalignitet (hos män) kan man kolla med ett blodprov (PSA). Får väl kolla upp om det är nåt motsvarande på gång för oss !
algit
Blodprov ? Har inte funnits innan men prostatamalignitet (hos män) kan man kolla med ett blodprov (PSA). Får väl kolla upp om det är nåt motsvarande på gång för oss !
Rat
Min läkare vill lägga in 235-245 g (jag funderar på anatomiska gelehallon). Det innebär ca 1,85-1,95 dl ris i "ristestet". Känns för stort för mej ! Har köpt en BH stl 70D. Den blir PROPPFULL med så mycket i.....
Fattar inte hur jag kan vara så liten !?!
Ska fråga om jag inte kan få mindre. Jag har 1,5 dl ilägg i BH:n nu, det känns stort för mej (motsvarar ca 2 dl implantat). Fattar inte hur jag är skapt.
Jag vill inte ha stora bröst ! Hur knasigt låter det på en sån här tråd ?
Rat
Jag har bestämt mej nu, men det känns som om jag kommer vara osäker in i det sista. Kvittot får man nog efteråt. Hur nöjd man blir, menar jag.
Hörni tjejer, jag fattar bara inte: fyller jag ut en 70D med 150 ml inlägg i BH:n kan det väl inte bli mindre med implantat på 200 ml ??? Jag tycker ju det ser stort ut med 150 ml med "ristestet". Hur kan det "se mindre ut" med 200 ml implantat ??? (Jag lägger ju på 50 ml som räknas bort eftersom implantatet läggs under muskeln) Och som ni säger "C-kupa med implantat ser mindre ut än naturlig C-kupa"...... räknar BH:n ut vad man har i och anpassar sej efter det eller vad är det frågan om egentligen ?????
Mamma till 3
Hmm..... tar till mej av era erfarenheter. Jag litar mycket på kirurgen. Hon sa direkt första gången "250 ml, 300 ml blir STORT". Eftersom jag vill ha små bröst säger hon 235-245 g. Jag litar på hennes omdöme. Vi får se. Jag är spensligt byggd med smala höfter och axlar och smal rygg. Jag gillar den "slanka" konturen, inte tuttar som står rätt ut, så jag ska inte ha för mycket.
Jobbigt med dina tuttar, stackars dej ! Hur var den nu, ligger de du har nu över muskeln och ska du byta till under eller hur var det nu ? Vad är det för värk du har, i ryggen eller ? Hoppas VERKLIGEN det blir bra andra gången ! Jag vet att du berättat innan men jag hittar det inte.
Det är ju bra att vi kan lära av varandras misstag och kanske slippa göra egna.
algit
Japp, lika trög som jag antar jag !
Mamma till 3
Glömde fråga: vad är minimizer ? SportBH trycker ju till tuttarna så de blir "mindre", är det det du menar ?
Rat
Gabriella Sellman, Plastikkirurggruppen, Stockholm. Hon har gjort en fettsugning lår på mej och de blev SUPERSNYGGA ! Hon är rak och tydlig och talar noga om vad hon kan göra och inte göra, dvs vad man kan förvänta sej. Målsättningen är naturliga bröst (fast det säger ju alla....). Hon gör inga bomber.
Du har rätt. Jag försöker ibland gå tillbaka och se vem som har vilka implantat, hur stora och placering, men det är svårt att hitta. Därför är det inte fel att upprepa sej ibland.
Tja, ibland blir man inte ett dugg klokare av att läsa den här tråden.... ..... men kul är det i alla fall !
Måste berätta....... JAG HAR BESTÄLLT OPERATIONSTID !!!! Blir om drygt 1 månad. Känner mej panikslagen, trygg och euforisk, allt på samma gång. HJÄÄÄÄLP ! Måste bara fixa ledigt från jobbet, hoppas det inte ska vara några problem, annars får jag skjuta på det. Nu måste jag bestämma vilka implantat jag ska ha, jag blir tokig !
pickolina
Där tänker vi olika. Jag har ingen lust att vara sjukskriven. Då måste jag ju avslöja varför. Dessutom drabbar en sjukskrivning verksamheten mer. Bättre med en planerad semester, har en del att ta ut.