• norpis

marsbröllop

Hej,
    ville bara kolla om det finns någon mer här som gifter sig i mars 06...?

• Svar på tråden marsbröllop
  • annki72

vi ska bara ha en tärna och det är min sons flickvän och bara 15 år så vi kommer att betala hennes.

• Chilianna

Mars06brud- jag har en ungefärlig bild av vad jag vill ha- men är lite flexibel Tack för tipset!
    Maja B! Jag ska ha en kort fuskpäls över axlarna bara. Hur går det med ditt klänningsletande- vilken färg vill du ha?

• Mars brud-06

Hej, vi gifter oss också i mars,18 mars närmare bestämt!! Vi har inte kommit så långt i planeringen än men kyrkan är ialla fall bokad och lokalen där vi skall vara efter vigseln. Sedan så har vi skickat efter tyget till klänningen som min mamma skall sy.

Jag mer eller mindre bor framför datorn numera och surfar runt på olika sidor med brudklänningar, blommor,ringar, korsetter :)osv. Det är mycket att tänka på, fast samtidigt så är det roligt!

• annki72

mars brud-06:
    oj det lät som jag
    Jag mer eller mindre bor framför datorn numera och surfar runt på olika sidor med brudklänningar, blommor,ringar, korsetter osv. Det är mycket att tänka på, fast samtidigt så är det roligt!

mina söner är helt knäckt på mig startar datan det första jag gör på morgonen och det sista jag gör på kvällen år att kolla alla viktiga sidor så jag inget missar.

tur att man inte är ensam

• norpis

oj, alla verkar vara igång så mycket med planeringen...vi gifter oss den 25:e och har inte kommit långt alls med planerna...

• Maja B

Hej ni alla!
    Kul att se att man inte är ensam om detta surfande. Vi har inte kommit så värst lång i planerandet. Vi har skickat inbjudningarna, bokat kyrkan och bestämt menyn. Sen har vi också beställt ringar, men det är allt. Hur kan det bara vara 4 månader kvar, nyss var det ju evigheter kvar!

Chilianna>> Jag har sett en Nixa-klänning som jag gärna vill ha. Det är en Nixa 871 och färgen bordeaux-röd. Problemet är att utbudet där vi bor är begränsat. Butiken som finns här hade dock en sån cape som du ska ha till uthyres. Undrar om man fryser ihjäl. -9 grader inne i Iskyrkan...

• Chilianna

Maja B! Den nixaklänningen är jättefin! (och rött är min favoritfärg ) Min cape är väldigt kort, så den skulle jag nog inte rekommendera i iskyrkan!

• skoter

Hej alla marsbrudar!!

Vad pysslar ni med? Mycket att planera förstår jag eftersom ni inte synts till på ett tag ;)

Hur går det för er??

Själv har jag köpt tyg till min cape och min kompis har börjat sy den och den är snart klar :) Ska bara hitta nåt dun som ska sys fast runt kanten på luvan och längs "öppningen".

Nåväl, lite pirrigt börjar det redan bli...hi hi...undrar hur pirrig man kommer att vara i mars då?

Ha det bäst så länge!

• annki72

Inbjudningskorten är klara att skickas men ska inte lämnas ut förrän på julafton har vi bestämt

klänning har jag hittat på ebay, aukrionen tar slut i morgon -hoppas att jag vinner den

Letar kläder till m2b och mina stora killar och tärnan för fullt nu, Inte lätt kan jag säga.....

Sen håller på att knåpa ihop ett program till fetsen med lite korsord och roliga grejer om oss.
    Någon som har idéer för ett program???

Kram till er alla mars brudar!!!!

• Chilianna

Här går det bara bra- tårta beställd, inbjudningarna och hindersprövning skickade igår, festlokalen har ordnat sig, jag har köpt världens finaste klänning i lördags och m2b beställt hyrfrockcoat.
    Just nu är det bara frisyrpanik och svårigheter att få tag på noter till alla solosånger utom en! Någon som har Schuberts Ave Maria: sång-noter-gitarrackord, eller detsamma för When you say nothing at all, eller för Love changes everything? Eller någon som vet hur jag får tag på dessa??

Här är länken till min klänning: www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php&totlines=-1&PHPSESSID=3cf5d461acda367bfa1b320ef7ce9f6e

Hur går det för er andra marsbrudar??

Svar på tråden marsbröllop