• norpis

marsbröllop

Hej,
    ville bara kolla om det finns någon mer här som gifter sig i mars 06...?

• Svar på tråden marsbröllop
  • annki72

Japp vi gifter oss 24 mars 06.
    När gifter du dej?

• skoter

Hej tjejer!
    Vad skojigt med fler marsbrudar.

Vi gifter oss också den 24 mars 2006 =)

Hur långt har ni kommit i planering?

Ska ni gifta er på hemmaplan el långt bort?

Vad roligt med en mars tråd!

• Chilianna

Hakar på denna tråd. Vi gifter oss den 18 mars. Har kommit ganska långt med förberedelser och det mesta är bokat men festlokalen är ett osäkert kapitel som vi får besked om framåt december (blir sena inbjudningar :() Vi gifter oss i Dalarna, eftersom vi båda kommer därifrån, men vi bor i Stockholm sedan ett par år tillbaka.
    Hur går det för er andra med planeringen?

• skoter

Hallo!

Chilianna
    Vart i dalarna gifter ni er?

Jag tycker nog också att vi har kommit en bit i vår planering, men det känns som att vi har kommit på en massa saker och vet hur allt ska vara, men det är svårt att göra verklighet av allt om ni förstår vad jag menar?

kyrka och festlokal är bokad iaf det är ju skönt.

Vi gifter oss 50 mil därifrån vi bor, det är både roligt och lite krångligt måste jag säga.

Vad ska ni brudar ha på er utanpå klänningen efter vigseln tex?

;)

• skoter

Hallå alla marsbrudar!

Har tjuvkikat lite i Änglas april tråd och hon har gjort en lista över de brudarna. Jag föreslår att vi tar efter gott ex och gör en vi med:

24 mars skoter
    24 mars annki72
    18 mars chilianna

och så norpis som startade den här tråden, när gifter du dig?

Tänk tjejer det är 5 månader kvar!! Det går ju hur fort som helst :) Jippi

Finns det fler marsbrudar här inne tro??

• fru2oo6

här är en till marsbrud! :)

vi gifter oss den 4 mars... åh, vad det är spännande! roligt med flera som gifter sig i mars!

• Chilianna

Bra idé med en lista!

Skoter!!
    Vi gifter oss i Borlänge i Torsångs kyrka (och förhoppningsvis kan vi ha festen i församlingshemmet- men kyrkan kan inte ge oss besked om det är ledigt den dagen förrän slutet av november och ang. att komma in dagen före för dukning och pyntning får vi besked veckan före ) Känns väldigt pressande. Var gifter du dig Skoter??!!

• Maja B

Hej!

Här är ytterligare en marsbrud! Tänk att det ändå fanns fler som valt mars! Vi gifter oss 9 mars i Iskyrkan i Jukkasjärvi.

• skoter

chilianna

tråkigt att ni inte får tidigare besked :(

Själv är jag planeringsmänniska uti fingertopparna och vid ett sånt här tillfälle "den perfekta dagen" får inget gå fel!

Jag har upptäckt att min klänning inte alls sitter snyggt i ryggen, typ 2 strl för stor :( och min m2b säger bara: lugn det ordnar sig! Det säger han alltid om allt. Kanske därför vi passar så bra ihop :)

Vi gifter oss föresten i Idre. (50 mil hemifrån)

Hur går det med er planering?
    Har alla köpt klänning?

• mars06brud

Hej hej alla marstjejer!

Jag gifter mig 4 mars!
    Jag har klart det mesta som gäller mig klänning, skor osv. Inbjudningarna ska ut nästa vecka, håller på för fullt med klipp och klistra......
    Kyrkan är bokad och festlokalen lika så.
    Vor jättekul om vi kunde hålla fast vid den är tråden. Vi är ju inte så många verkar det som.

4 månader kvar...... )

Svar på tråden marsbröllop