• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Dallandra

cheers
    jag tänkte just det, folk tror nog inte vi är kloka :D men kul har vi :D

Lilian som skulle vara på Spa hela helgen, hon har blivit tokig!! :D

• Gerda

Ja, skicka henne på SPA - det förtjänar stackars gammelsessan!

:):):):)

• Hej baberiba

Dallandra

Hon verkar lite vimsig men det var bra hon kom så kan hon städa huset utan dammsugare...:D:D:D:D den brann upp förra helgen när hon dammsög....ajajaj det kunde gått illa....men hon klarade sig...:D:D:D

Du såg kanske att hon var lite medtagen...

Nu ska jag sätta henne i arbete...:D utan dammsugare....:D sen ska hon ut och cykla..:D

• Dallandra

Jag skickade henne på Spa igår, hon skulle vara där hela helgen men hon valde tydligen att dra när Markolio gjorde det, han hade följt efter henne till Spat och skapade kalabalik där :D :D :D

• Hej baberiba

Boka bröllopssvite på Sheraton till Lilian och Markoolio....:D:D:D

• Dallandra

Har Ross, Joey och Chandler dykt upp än till vår glamourfest?!?! :D

• Dallandra

cheers
    Kan vi hoppas på ett bröllop där tror du? :D

• Dallandra

Om Lilian och Markoliohunken gifter sig hoppas jag verkligen att de bjuder oss på bröllopet :D :D :D :D :D

• Gerda

Ja!

Tror ni vi får va tärnor?!

:D :) :D :)

• Dallandra

Gerda
    Ja det hoppas jag verkligen, det är ju vi som fört dem samman kan man säga :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2