• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Man blir ju liksom sådär hysteriskt fnittrig av vänner....hahahahahahaha....tillslut fnissar jag åt allt de säger o gör. :D:D:D:D:D

• Lucyinthesky

nä nu ska jag gå å simma. all het sex med persbrandt gjorde mig helt dirty så nu måste jag bada!

som jag säger!!!

• Gerda

*scnarrrrrkkkkkk*

För mycket schkumpa brudar!

:D :D :D :D :D

• ica i rutan

*funderar* Hm...kanske vore en ide att smeta in sig i vaselin innan man går på shoppingrunda....Tänk, jag kanske slinker i minsta lilla 36:a??!? :D:D:D:D:D:D:D:D DET hade ju varit en självförtroendekick!!! :D:D:D:D

• Gerda

Ica - är inte vaselinburken alldeles jätte liten? Ta glidmedel istället?!

• ica i rutan

*ASG* Ja, varför inte? :D:D:D:D:D Då tar jag mig nog i en 34:a till o med. :D:D:D

Nähä, flicks...nu är det lunchtime! :D

/:[

• Dallandra

Tråkigt att det inte kommer några nya vänner avsnitt, jag satt som klistrad varje onsdag och vägrade svara i telefonen. Har ni sett det avsnittet när Ross bleker sina tänder? :D :D :D

Mer skumpa nu tjejer!!! :D :D :D

• Gerda

JA! ROSS kan bli vår hedersmedlem!!!

:D :D :D :D :D

• Dallandra

Gerda
    Ja!!! Då kan han få vara med våra fester!! :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2