• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

MASKERAD DAG!

:D :D :D :D :D

På jobbet sitter jag nu i receptionen iförd RÖDurringad klänning , pumps och mkt LÄPPSTIFT!

• Hej baberiba

Gerda

Ahaaa så det blev den röda klänningen ! den är oxå :[snygg....:D:D:D då har gubbarna ngt att titta på idag när de tränar...:D:D:D:D

Du är så fiin :p:p:p:p:p

• Gerda

He he.... idag är det på universitetet - så idag är det unga studentpojkar som får titta!

;);););)

• Hej baberiba

Gerda

Vi väljer då rätt dag för maskerad :D:D:D:D:D:D tittar de djupt ner i urringningen?;)

Du kanske kan hitta lite hunkar till vår maskerad;) de kan klä ut sig till chippendales..:D:D:D

• Gerda

Hi hi!!! Det är tur att tuttrarna är "uppuffade" till max ;););)

Ja, jag ska bjuda in några pojkar här!!!

:D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Jag får nog messa din m2b och tala om vad du pysslar med....:D:D:D:D:D:D:D:D

Hittat några snyggingar?:D

• Gerda

njaeeeee..... det är dåligt med snyggingar idag. :( :(

Redan dagens bottennapp - en tanig liten sk*t med hängiga byxor (som han f.ö. inte fyllde ut;)) Därefter en massa portföljnissar (läs: gubbar)

Men jag jobbar heldag så jag ska spana vidare! Kanske kommer russel crowe springandes igen??? ;););)

• Hej baberiba

Gerda

mmmm Russel.....:D hoppas du hittar honom...:D:D:D då är han MIN bara MIN..:D

• ica i rutan

Todeloooo ladies! :p:p:p Här kommer jag inseglandes i min kritvita glitterkreation med urringat långklänningsfodral a´la Babsan. :p:p:p
    Kolla skorna flickor! *visar fram mina 15cm-klackar*

Oooooooh så angenämt! :p:p

Ni kan kalla mig Babsan idag. Jag har färgat håret jåååååååsa idag, samma nyans som mitt lipgloss Pink Diamonds.

• Hej baberiba

ica

Vad tjusig du är:p wow vilka dojjor...snygga....;)

Nu häller vi upp skumpa ! SKÅL !!! :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2