• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Dallandra

cheers
    Det lär hon göra, jag har ordnat så att hon bl.a ska få algbad, får hoppas att hunken inte följde efter dig bara!! :D

Vad härligt med en värka-i-mig-godsaker-ligga-i-soffan-kväll!! :) :D

• Hej baberiba

Dallandra

Ja det var verkligen toppen tror jag ska fortsätta ikväll har lite gotta kvar...:D:D:D

Va? har en hunk följt efter mig? när då? bäst att vara på sin vakt !! :D:D:D ska till Lindex nu på lunchen hoppas inte hunken ser mig för då måste jag säkert handla underkläder....:D:D:D

• Dallandra

följde efter DIT bara!! Ska det vara :D

• Hej baberiba

Dallandra

Ahhhhhh nu fattar jag...:D:D:D puh trodde han följde efter mig.....:o :D:D:D

• ica i rutan

Heeeeej flickooooor! :p

• Hej baberiba

Heej icaaaaa......:D

snygg du är idag? nytt läppstift? :D:D

• Dallandra

Fick just ett samtal från Lilian, hunken har fullt efter henne till Spat och skapat kalabalik - inte bra!!! :D :D :D Men Lilian är överlycklig :D

• Hej baberiba

Dallandra

Är du nykter idag? eller har du börjat smutta på champagnen redan idag? :D:D:D:D du skriver fel hela tiden........fullt...:D ska det inte var följt?...:D:D:D

Bra att hon ringde men du har inte fått ngt MMS på henne och hunken? vilken är hunken idag? inte Aragorn väl?

• Dallandra

Där kom du på mig, kunde inte hålla mig utan var tvungen att smutta "lite" på skumpan *hick* :D :D :D :D

Det är fortfarande Markoliohunken, tydligen uppskattas han inte av de andra på Spat, som tur är kan min mobil inte ta emot mms så jag slipper se eländet :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Du är värst av alla :D:D:D:D spara bara skumpa till oss imorgon...:D:D:D

Ska vi ha maskerad imorgon? :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2