• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Åh guuuud vad dött!??!

Jag kan tala om att cheers nog vinner er besynnerliga tävling, för hon har brutit handen och kan inte jobba!

Jag tänkte att vi samlar ihop varsin GB Sandwich till henne, är det lagom tycker ni? Ni kan väl messa dem till mig så överlämnar jag dem. :D:D:D:D:D

Tänkte skriva ett kort med...vill ni skriva under själva?

Krya på dig Cheers!
    "Cheers som är så pigg o glad
    trilla på sin promenad
    Fingrarna de sönder gick
    hoppas en kram av maken du fick!!!"

Kramar från

(så, fyll på med era signaturer)

• hellokitty

Hej ica,

Jo, här har det varit dött minsann! Vet du om cheers får mailen om man skickar till jobbet? Eller har hon någon hemmail?

Krya på dig Cheers!
    trilla på sin promenad
    Fingrarna de sönder gick

Kramar från

• ica i rutan

Tjena Kitty! :D

Jag har faktiskt inte hört nåt från henne... Så jag vet inte om hon ÄR på jobbet eller inte. Men man får ju ett automatiskt frånvaromeddelande när man mailar, så jag gissar att hon inte är där. Eller så har hon andra arbetsuppgifter så hon inte sitter vid datorn nu...Antar att hon är gipsad?

Jag har iaf skickat ett mess till hennes mobbe (för typ en halvtimme sen) men inte fått svar än... Det tar kanske tid att skriva sms med bruten hand..? :D:D:D:D:D

• ica i rutan

Eh....nu glömde jag svara på din fråga. Nej jag har tyvärr ingen hemmail till henne. Jag är osäker på om hon har internet hemma...har för mig att hon sagt nångång att hon aldrig BT:ar hemma iaf.

Mailen man skickar till hennes jobbmail går ju fram till brevlådan ändå, men är hon inte där så har hon ju inte sett dem än...

• hellokitty

Jo, hon har någon gipsskena och jag tror oturligt nog att det var den hand hon brukar skriva med!!

Jag skickar iväg ett mail till hennes jobb så får vi se!

Jag ska gå nu, upp på landet och plocka mus

Ha en trevlig helg, tjejen!

• ica i rutan

Ha så trevligt med -en! :D:D:D:D Kram kram på dig bejb!

• Dallandra

Ja stackars cheers!! Typiskt att det är den handen hon brukar använda :(

Krya på dig Cheers!
    trilla på sin promenad
    Fingrarna de sönder gick

Kramar från
    :)

Trodde jag missats värsta partyt i fredags men här var det lungt som i en filbunke :D :D :D

• Gerda

Krya på dig Cheers!
    trilla på sin promenad
    Fingrarna de sönder gick

Superkramar till Cheers!!! Tråkigt med handen!!! Se till att maken passar upp ordentligt på dig nu!!! :):)

• ica i rutan

*hehe*
    Jaaa, Cheers... Nu är det bevisat. Det är DU som håller igång Oups! :D Herregud, så här sällan har det ALDRIG skrivits i den här eller förra tråden tidigare. Hahahahahaha....

:D:D:D Nu har jag skickat ut husbandet att handla glögg o pepparkakor till mitt Jul-öppethus som jag (mitt företag) ska ha på lördag. Det är så myyyyyyysigt med glögg, julmusik o pepparkakor, så jag längtar järnet! :D

• Dallandra

Nu när jag jobbar kan jag inte BT:a på dagarna :(

På fredag ska jag lägga in sill och på söndag ska vi ha ett litet julbord, vi ska även dricka glögg och äta pepparkakor - som ica sa: det är så myyyyssigggt med glögg, julmusik och pepparkakor :) :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2