Jag tycker att det är roligt att titta på folks olika klänningar/inbjudningkort/blommor osv, men sen kan jag vara så artig/feg att jag låter bli att säga om jag inte tycker att det är snyggt. Den som lagt ut bilderna tycker ju lix att deras grejer är fina, så varför ska jag som inte ens känner människan i fråga komma och förstöra deras dag? Smaken är ju som bekant som baken, så det är väl alltid någon av de inbjudna som inte tycker att just de kort de fått är de allra snyggaste i världen, men vad är det för fel i det? Huvudsaken är väl att man är nöjd själv!
Själv skulle jag blivit ganska ledsen om någon av våra inbjudna kommit och sagt "men guuuud vad fula inbjudningskort du gjort", då skulle de hellre få behålla det för sig själv, jag har ju gjort så gott jag kunnat och är själv nöjd och glad. Och om någon tyckte att min klänning var ful, skulle jag uppskatta om de kanske höll tyst om det istället för att såra mej på min bröllopsdag.
Vad folk tycker här på BT tycker jag inte känns så viktigt för egen del, jag känner ju ingen av er personligen så skulle jag FRÅGA vad någon tycker fick folk gärna komma med negativ kritik. Själv har jag svårt att förstå mej på de som frågar "ska jag välja känning A eller B" här och visar upp två bilder på klänningar, hur ska vi kunna veta hur klänningarna ser ut på vederbörande??? Men det är ju upp till var och en.
Nä, nu har jag babblat tillräckligt känner jag....