Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
jobb jobb jobb..
ikväll e det dags igen.. jaja :)
det blir pengar iaf..
Trollvinter - tack för enjoyhäftet! Det lär jag ha mycket glädje av!
ujuj, jag borde börja städa, men vem orkar. Jag kanske ska sitta på min rumpa fram tills det att T kommer hem och hjälper till. Då kommer han bli jätteglad över att jag inte har gjort någonting hemma under min lediga dag. Jag borde kanske ta och hänga upp gardiner i vardagsrummet - ser ganska kalt ut...
Och så ska jag göra inbjudningskort till nyår - ska ha nyårs-supé hemma hos oss och har bestämt mig för att ha temat midnattsblått och silver. Så idag har jag varit och inhandlat material. Det kommer nog bli bra, tror jag.
ingen som gillade tärnklänningen?
tydligen var det inte så nä..
här har det varit dött..
princessdiamond: personligen tyckte jag inte så mycket om den klänningen. tyckte inte om kontrasten mellan det blå och det vita. men alla har vi ju olika smak.
jag älskar färgerna ihop, och dessutom tycker jag de passar till vårt havstema..
men men, som sagt.. alla har olika smak..
Princessdiamond,
tyckte klänningen var hur fräck som helst, risken är ju med den att den drar uppmärksamheten från huvudattraktionen ;)
Skulle kunna tänka mig att köpa den till mig själv.
njae.. det hoppas jag ju att den inte skulle göra :)
jodå, jag övverväger en till mig själv också isf *s*
dock inte att ha på vårt bröllop utan på det vi ska gå på ett par månader senare på vår bröllopsresa :)
ingen här idag?
Nu är det :)