• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

jo, allt det där vet jag juh, och har fått höra det innan när jag gnällt ;)
    men faktum är att det känns som det gäller över lag..

visst, jag pratar väl mest om bröllop.. hmm =D men jag är även intresserad av vad som händer henne osv..
    men som sagt.. hon hör jag aldrig av sig!!
    det va som jag sa till henne, om hon nu e så jäkla trött jämt så att hon inte ens orkar ta sif 5 minuter för att prata med mig (bara höra med varandra hur läget ligger lixom) så känns det inte som vi kan bygga vidare på vår vänskap..

hur som helst.. har grunnat länge på att ha en eller två tärnor till och börjar känna nu ännu mer att det nog är en bra idé..
    någon som bor här nere och som jag umgås mer med och som gärna lyssnar på mig och som jag gärna lyssnar på..
    att vi kan dela den här tiden tillsammans..

• Vårbrud -06

Princess

Tråkigt när vänskapen förändras och tunnas ut. Det du pratar om har hänt mig flera gånger, det är väldigt tråkigt och ledsamt. Första gångerna när jag insåg att min nära vän inte längre ville vara min nära vän var jag ledsen, nu tänker jag bara att det är ju bättre att den personen vågar bryta sig loss istället för att man vet att den inte är verkligt intresserad av ens problem. Ingen idé att lägga energi på att försöka "få tillbaka" vännen när det finns många fler som man kan umgås med. Det är ju som med kärleken, man kan inte hålla sig kvar om killen vill gä, hur smärtsamt det än är att stå där själv. Sörj er vänskap att den inte är som den brukar, men precis som någon skrev i ett inlägg, den kanske bara är på paus. Jag hade en bästa kompis som jag "lämade" som jag återtog kontakten med efter ca 10 år! Nu har vi fin kontakt igen.

• Vårbrud -06

princess... fortsättning..
    och jag kan ärligt säga att vi behövde den långa pausen i vår vänskap. Vi är så olika individer och nu när man blivit lite äldre ser man på det med andra ögon än när man var 15-16 år.

BT ON TOUR 2006

Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
    Vårbrud: Starrkärrs kyrka 10/6 kl 16.00
    MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
    Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00
    Torvan: Valla kyrka (Tjörn) 14/10 Kl ??

• Princessdiamond

tack :)
    vi får se vad som händer..

nu ska jag gå å lägga mig..
    ligga å vrida och vända på mig en timme eller två innan jag somnar..

• princess_edition

nu har ja suttit hela dan sen ja kom hem från skolan me min hemtenta. *känner mig stolt*. har inte skrivit så mycket än, men läst in mig en hel del. så det blir nog bra dethär, bara ja lyckas hålla mig borta härifrån på dagarna

låter jättebra me bastukväll maritim! snällt av dig att bjuda in alla oss! var bor du någonstans?

princessdiamond: tråkigt att höra att det ska va så mkt problem för dig! att glida ifrån kompisar e inge kul alls! i princip alla av mina kompisar från skoltiden som e kvar i gbg (vilket inte e många) känner ja att ja har glidit ifrån. vet inte om det beror på att jag är den enda av dem som flyttat "hemifrån", men det har säkert en del i det hela iaf.

du, jobbade i kärra sa du. bor du där oxå? anledningen till att ja e så nyfiken e att ja växte upp där. mina föräldrar bor fortfarande kvar.

• Princessdiamond

nä.. jag bor i kärra..
    jobbade inte i tisdags innan hippan ;)
    har timanställning på st jörgens äldreboende :)

• Trollvinter

Hej!

Jag fyller väl på jag med... men, jag måste reservera mig för att kyrkan är ganska liten, så nï får inte bli för många...

Trollvinter: Örgryte gamla 7/1 14:00
    Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
    Vårbrud: Starrkärrs kyrka 10/6 kl 16.00
    MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
    Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00
    Torvan: Valla kyrka (Tjörn) 14/10 Kl ??

Vad skönt det var att vi kom iväg och tränade igår, lindha!! Man känner ju sig som en ny människa efteråt. Att det ska vara svårt att komma iväg ändå!

• Vårbrud -06

Lindha

Nu har jag kollat på Johans bild på nätet. Ser så stilig ut med kavaj och rosa slips.
    Har du ingen mail så kan jag skicka över kortet.

Synd att det är så litet, hans ena öga blänker till så att man inte ser det. Det andra kortet var lite närmre.

• Vårbrud -06

Nu har jag skickat Lindha!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2