Hur kommer det sig att vissa inlägg försvinner?
Vem bestämmer att ett inlägg ska tas bort? Varför försvann tex det om vem man skulle vilja ha 6 med om man var gay? Vem bestämmde det och varför? Det var ju ett roligt inlägg.
Vem bestämmer att ett inlägg ska tas bort? Varför försvann tex det om vem man skulle vilja ha 6 med om man var gay? Vem bestämmde det och varför? Det var ju ett roligt inlägg.
Om ni nu TYCKER att Jesustråden är stötande, varför inte anmäla den då? ;) Det har ju uppenbarligen den som tyckte gaytråden var stötande gjort...
Innan ni anmält och kollat om BT väljer att ta bort den tråden också vet ni ju inte om det är "rättvist" eller hur?
Jag har inte läst några av era inlägg ÄN, ville bara skriva att jag precis satt och letade efter den tråden då jag oxå tyckte den var lite kul!
Men den var puts väck borta!!?
Självklart var inte gaytråden disskriminerande däremot att stänga av den DET tycker jag är att disskriminera!
Ingen som skrev i forumet var negativt inställda till lesbiska, snarare tvärtom!
Därför kan vi nu FORTSÄTTA att diskutera snygga tjejer under DEBATTforumet där den nya tråden ligger! Det gäller bara att få folk att hitta dit!
Oki Doki!
Måste dock göra mig klar för att snart åka till jobbet så jag får kika in där ikväll!
jesus å gud har ingenting med mitt bröllop eller mitt liv att göra, jag är juddina!!! ska jag bli upprörd nu för det?
meme: Sedan när har Gud inget att göra med att man är judinna? :?
jag är inte religiös.
ska ha borgerligt bröllop.
Okej... jag bara undrade eftersom du påpekade att du är judinna :D Är du inte troende spelar det ju ingen roll var du kommer ifrån :D
Ellte: :) :)
Inlägg som inte direkt berör bröllop ska postas i debattforumet.
Men tänk också på att debattforumet finns till för att endast diskutera sådant som inte riktigt håller till bröllop, så vi kommer inte tillåta ämnen som antingen tar för stor plats eller skapar irritation bland vår huvudmålgrupp dvs planerande brudpar trots att de finns under debattforumet.