Hur kommer det sig att vissa inlägg försvinner?
Vem bestämmer att ett inlägg ska tas bort? Varför försvann tex det om vem man skulle vilja ha 6 med om man var gay? Vem bestämmde det och varför? Det var ju ett roligt inlägg.
Vem bestämmer att ett inlägg ska tas bort? Varför försvann tex det om vem man skulle vilja ha 6 med om man var gay? Vem bestämmde det och varför? Det var ju ett roligt inlägg.
och den här? varför får DEN vara kvar? www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1244966.html
det finns sååå många som är lika OT som arnold.
Nä du....vissa trådar är ju bara tjatiga och hör mer hemma hos en relationsrådgivare. Alla har ju dock rätt till sina åsikter men ska vissa inlägg raderas så bör andra göras det med. För mig tex som tycker om porr så kan ju det exemplet som sofia analeh gav ge anstöt....eller (det om att nån hade blockerat porrkanalerna). Så om jag tar anstöt av det så ska det raderas, tycker jag.
ja, eller som nån annan här skrev, "jesus lever" tråden.
tänk om jag är ateist eller av ett annat trossamfund? då kanske jag ser det som en kränkning att nån uttalar sig om jesus...
Återigen: Måste bara få fråga en sak: Om ni nu måste diskutera såna här saker och inte vill bli störda, varför chattar ni inte via msn eller nåt istället? Då slipper ni ju att inlägg blir borttagna osv. Det verkar ju uppenbarligen som att det här är något som stör en massa människor här på forumet. PÅ så vis kan ni ju vara hur "arnold" ni vill utan åsikter och så vidare. För det måste ni ju ha vetat från början att folk skulle reagera. Bara en tanke...
hm, kanske tycker några personer att era trådar inte hör hemma just ett bröllopsforum. Kankse kan vända sig till någon annan slags sida med forum där era saker kan diskuteras.
För övrigt så vill jag bara påstå att Bibeln, Gud och kristendomen och tro i allra hösta grad har med äktenskapet att göra. Det var ju ändå p g a dessa som folk gifte sig från allra första början.
Jo,men det jag menar är att ni verkar bli så fruktansvärt upprörda för reaktionerna ni får. Och jag tror att ni bara förlorar på att bli upprörda och börja gapa om det. Jag tror att ni visste från början att det skulle få konsekvenser att starta era trådar, och då får ni ju stå ert kast.
Sanasol_:
Håller inte med dig. Jesus har inte något med mitt bröllop att göra. Ja kanske för hundra årsedan hade gubben med det att göra. Men då skulle det ju inte vara relevant att diskutera om borgeliga vigslar här heller då? För det har ju inte med Jesus att göra. Eller???
men r&f.. det var väl inte riktigt det sanasol skrev???