Hur kommer det sig att vissa inlägg försvinner?
Vem bestämmer att ett inlägg ska tas bort? Varför försvann tex det om vem man skulle vilja ha 6 med om man var gay? Vem bestämmde det och varför? Det var ju ett roligt inlägg.
Vem bestämmer att ett inlägg ska tas bort? Varför försvann tex det om vem man skulle vilja ha 6 med om man var gay? Vem bestämmde det och varför? Det var ju ett roligt inlägg.
Trist att det är så många "poliser" i forumet...
Jag har en liten undran om varför delar av en tråd försvinner. I en gammal tråd jag sparat ser det numera ut som om jag pratat med mig själv...alla braiga tips/telefonnr/sajter är borta
How come???
Det kan ju vara så att du TROR att du talat med någon annan men faktiskt bara pratat med dig själv ;) ........har du länk dit?
Nej jag fattar inte heller varför det du, Lilltån, nämner ska vara oplämpligt. Vi är ju alla "giftasvuxna" och kan väl då hantera detta. Och visst är det kränkande att ta bort gay-tråden när vi hyllade dessa kvinnor!!!
R&F:
Ja, jag har tänkt tanken nog för att jag kan vara trött och slarva med stavningen *kliar mig i huvvet inte ett dugg klokare*
Här är en av trådarna som det fattas massor med inlägg i...
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m1065199-1.html
Lilltån:
Det kanske ligger nåt i det....för nu ser jag att det "bara" är 1 person vars inlägg är borta...Trist!
BTW - jag läser gäääärna era Arnold-trådar. Mycket underhållande!
har dom tagit bort anorld??? den var ju skit skoj ju