Vad kostar era vigselringar?
Felice
800kr trott eller ej.
vi gillar ej guld så han fick en i silver och jag en i titan. vi är jätte nöjda.. väntar bara på att få ta på dom :)
Vi har köpt 5 ringar som jag själv har designat allt med gravys och allt gick på 16.500:-
Ringarna är två förlovningsringar i matt vitt guld feta och breda. En hög men smal morgongåva med ett upphöjt hjärta på i rött matt guld. Och två vigselringar en i rött matt guld en i vitt matt guld med 8 diamanter runt hela ringen.
Älvan87!
Härligt med någon som gör som vi -köper ring de vill ha oavsett om det betyder några hundralappar ;)
Vi ville inte heller ha guld utan tänkte oss titan eller kanske platinum. Åkte på stormarknaden och skulle kolla in Albrekts sortiment när jag så klart fastnade för en (för mig) perfekt ring. Sånt mönster hade jag inte hittat innan. Trodde det var titan, men det var det inte...
Vi köpte stålringar där jag har 8 st 0,005 ct diamanter i min stålring.
Sambon valde en slät stålring för att matcha min och sätt kaffet i halsen nu brudar, det kostade oss 411 kr efter 30 % rabatt som nyblivna kunder fick.
Jag är jättenöjd på alla sätt och vis. För det är så OSS.
Här är min:
groups.msn.com/FamiljenStenman-Ek/ringar.msnw&PhotoID=85
vi har varsinn förlovningsring, det är bara jag som ska få en nu när vi gifter oss. den kostar 3100 kr.
hela bröllopet går på undre 10 000 kr.
Vi gick till en guldsmed och tillverkade våra ringar, min kostade 30'000 att tillverka men är värderad till att kosta ca 90'000 ny i butik. Min mans ring kostade 2000 att tillverka.
barceloneta
Det lät ju bra!30000 och värderad till 90000!
Det går ju ofta att få det billigar om man köper diamanterna lösa av en diamanthandlare och guldet också , sen gick vi till en guldsmed som vi var bekanta med. !
elora
varför ska dörmringarna kosta en skjortan?
vi fick killens ring billigare än min. har med en sten i min.
vi har våra dröm ringar och vad spelar det för roll vad de kostade. nu får man pengar över till annat.
som min klänningk ostade 200kr hans frack köptes för 500.
så bra. min drömklänning var ej dyrare :)
snart dax för mig att säga ja 28 dar kvar
Eftersom jg inte kan ha min förlovningsring till vigselringen, så får jag TVÅ ringar när vi gifter oss. Om man tycker om Bling-Bling gäller det att ordna för sig!!!!
Min riktiga vigselring har en hjärtformad diamant och två baguettslipade diamanter på var sida och den köptes i USA sommaren 2004 för 35.000 men är värd ca 45.000. Den andra ringen har 13 st princessslipade diamanter och är gjord av en guldsmed vi känner så priset blev lite bättre, 20.000 men är värd 30.000. Båda är i platinum.
Här är de: www.jeanetteopeter.webalbum.se/Ringar
Beachy,
vilka fina ringar!!!